دانلود موزیک ویدئو جدید و زیبای شکیرا "Loca"

فرستاده شده: سپتامبر 30, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Shakira, موسیقی, دانلود موزیک ویدئو
برچسب‌ها: ,

دانلود موزیک ویدئو جدید و زیبای شکیرا «Loca»

موزیک ویدئو جدید شکیرا «Loca» با همراهی رپر بریتانیایی دیزی راسکال دیروز منتشر شد.این ویدئو در اسپانیا و شهر بارسلونا فیلمبرداری شده است.

آلبوم جدید شکیرا 19 اکتبر منتشر خواهد شد.

این ویدئو را با کیفیت بالا از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه‌ها
  1. دانيل می‌گه:

    ای ول نعیم
    من دیروز این موزیک ویدئو رو دیدم و دانلود کردم
    قشنگه
    حجمش یه ذره زیاده و حدود 140 مگابایته
    ولی ارزشش رو داره

  2. سحر می‌گه:

    مرسی نعیم جان واقعا گل کاشتی

  3. ladan می‌گه:

    آفرین آقا نعیم،خیلی عالیه.

  4. سعیده می‌گه:

    thank u sir

  5. shima می‌گه:

    فدای قیافه ی جذابت بشم
    بمیرم برای هیکل محشرت
    الهی من فدات بشممممممممممممممممم
    خیلی تکی
    هیچکسی تو نمیشه
    بینظیرییییییییییییییییییییییی
    هیچجوره بد نیستی
    ماهیییییییییی
    فدای اون دستهای کوچیکت بشم
    ای جانممممممممممممممممممممممممممممممم

    گر مدیر بودم یکی از شرایط ثبت نام را عشق به تو میگذاشتم،
    اگر دبیر ریاضی بودم عشقم را با عشقت جمع میکردم،
    اگر معمار بودم قصری از عشقت میساختم،
    اگر سارق بودم فقط عشقت را میدزدیدم،
    اگر بیمار بودم فقط شربت عشقت را مینوشیدم،
    اگر درجه دار بودم فقط به عشق تو سلام میدادم،
    اگر خلبان بودم در آسمان عشقت پرواز میکردم،
    اگر دبیر ورزش بودم به بچه ها میگفتم با عشقت نرمش کنید،
    اگر خواننده بودم فقط از عشق تو میخواندم
    و اگر………..
    من فقط عاشق توئم

    ممنونمممممممممممممممممممممممممممممممممم

  6. arash می‌گه:

    من آهنگه mp3 خیلی وقته دارم
    خیلی قشنگه مثله سایره کارای شکی جون
    من که خیلی با آهنگش حال کردم
    عالیه حتما» دانلود کنید
    خودمم الان اینو میگیرم باید عالی باشه
    معلومه می خواد با رقصاش سور پرایزمون کنه

  7. شمیم می‌گه:

    آهنگش خیلی قشنگه،کلا شکیرا هر چیزی بخونه قشنگ میشه صداش فوق العاده است خودشم دوست دارم!!

  8. عسل جونی می‌گه:

    نظر شیما جونی حرف نداره محشره

  9. نگار می‌گه:

    واه واه واه من که علاقه ای به دانلود ندارم مرسی

  10. khaT می‌گه:

    عالي بود.ممنون

  11. فرناز می‌گه:

    ويدئوشو تو ماهواره پخش مي كنه خيلي جالب نيس. همش هم در حال خودنماييه و انعطاف پذيري بدنشو نشون مي ده. كلاً شكيرا توي بيشتر ويدئوهاش انعطاف پذيري بدنشو به همه نشون مي ده. درصورتي كه اگه برقصه بهتره.

پاسخی بگذارید

