اجراي شكيرا در اختتاميه جام جهاني

فرستاده شده: ژوئیه 11, 2010 توسط Admin در Event, Shakira, جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی
برچسب‌ها:,

اجراي شكيرا در اختتاميه جام جهاني

دقایقی قبل مراسم اختتامیه جام جهانی در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه فینال در ژوهانسبورگ برگزار شدو به اتمام رسید
مراسمی نیم ساعته از حدود9:15 تا9:45 ایران

عمده اين مراسم اجراي شكيرا بود

شكيرا در اظهار نظري در امروز گفته بود

اميدوارم هشت پا اشتباه نكرده باشد

طرفدار تیمهای لاتین هستم.فکر می کنم که آنها در جام جهانی نمایش خیره کننده ای داشتند. آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه و برزیل.. ولی فکر می کنم که تیم اسپانیا هم فوق العاده بود و من مدتهاست که از آنها حمایت می کنم..این وظیفه اخلاقی من است..من ریشه ای اسپانیایی دارم و می بایست به حمایت از این تیم بپردازم.

دیدگاه‌ها
  1. شمیم می‌گوید:

    عزیزم…چقدر این لباس بهش میاد،شکیرا فوق العاده است،از همه نظر هم یه خواننده ی موفق و خوش صداست هم یه دختر دوست داشتنی و بی نظیر،به همون اندازه که کریستینا جون رو دوست دارم از شکیرا هم خوشم میاد!!!!
    ممنون

  2. بهار می‌گوید:

    کدوم شبکه اجراهاشو نشون داد!چرا برنامه یک جهان یک جام نشونش نداد؟؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟؟عجیبه!!
    دوست داشتم ببینم):

    • shima می‌گوید:

      اختتامیه از این کانالها بود عزیزم:

      Armenia Tv1
      LIDER TV AZ
      Rai 1
      TF 1
      TRT 1
      1TV (Georgian TV)
      Pershy Natsionalny
      JSC Soprts +9
      JSC Soprts +10
      JSC Soprts World Cup
      HRT 2
      RSI La 2
      SF 2
      TSR 2
      TVP 1
      TVP Sport
      Sky Mondiale 1

      **HD**

      TRT HD
      TVP HD
      HD Suisse
      Sky Mondiale HD1
      JSC Soprts HD

      ##3D##

      JSC Soprts 3D

  3. علی می‌گوید:

    ما که نه افتتاحیه دیدیم نه اختتامییه نه شکیرا نه……………… فقط رضا جاودانی با کارشناسای درپیت یک جهان یک جامو دیدیم

  4. shima می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم
    این دختر محشره
    من میمیرم براش
    این لباساهم بهش میاد
    دیشب واقعا عالی بود
    ممنونمکارتون همیشه محشره

  5. daniel می‌گوید:

    اجراي جالبي داشت

  6. پاني می‌گوید:

    تو عكس اولي انگار مي خواد پرواز كنه
    لباسش خيلي متناسب با مراسم بود

  7. molod می‌گوید:

    مثل همیشه عالی

  8. sadaf می‌گوید:

    عالیه واقعا ممنونم

پاسخی بگذارید

