تولد 41 سالگي جنيفر لوپز

فرستاده شده: ژوئیه 24, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jennifer Lopez
برچسب‌ها:

تولد 41 سالگي جنيفر لوپز

امروز تولد 41 سالگي جنيفر لوپز ميباشد

وي در در حال تفريح در مكزيك (ديروز) ديده ميشود

آدرس بعدي در صورت فيل تر شدن

htpp://celebdaily4.wordpress.com

دیدگاه‌ها
  1. nima می‌گوید:

    خیلی خب مونده! 41 سالته تو!!!!!!!

  2. aliemerdad می‌گوید:

    جنیفر….. شنیدم این هفته 40 میلیون جریمه شده….

  3. aliemerdad می‌گوید:

    جالبه:امروز جنیفر 41 ساله شد. سلنا گومز18 ساله. چقده تولد در تولد شد

  4. دانيل می‌گوید:

    چه ورزشكار هم شده
    جني بدو
    تو ميتوني

  5. Rebeca می‌گوید:

    بلاخره پیدا شدین دالی.لعنت به هرچی فیل تره . سایت خوشگل شده دانیل تبریک.راستی تولدجنی ورزشکارم تبریک.چقدرتبریک!

  6. بهار می‌گوید:

    بهش نمیاد 41 سالش باشه، دیگه داره میفته تو سرازیری ویلی….

  7. Rebeca می‌گوید:

    اوه اینقدر ذوق زده شدم گفتم دانیل .اینجوری نمیشه همون نعیم بهتره.بقیه بچه هام مثل خودم نمی دونن اینجا راه افتاده اگه بفهمن حتما برمیگردن

    • دانيل می‌گوید:

      ربه كاي عزيز
      من دانيل هستم
      فعلا به نعيم جان كمك ميكنم
      نعيم خودش معمولا اخر هفته آپ ميكنه
      فعلا اگه قبول كنيد من به اتفاق نعيم در خدمتتون هستم

  8. aliemerdad می‌گوید:

    خانوم ربکا. لطفا اطلاع رسانی کنید تو سایتاتا ایشالا یکی دو هفته ای همه برگردن.

  9. شمیم می‌گوید:

    تولدش مبارک.
    ممنون

  10. shima می‌گوید:

    تولدت مبارک جنی جون
    ایشالا صد سال موفق زندگی کنه
    لباسش زیاد جالب نیست
    ممنونم

  11. تمنا می‌گوید:

    اصلا بهش نمیاد 41 سالش باشه
    به هر حال تولدش مبارک
    ممنون

  12. دنیا می‌گوید:

    تولدت مبارک جنی- ولی به خودت نمیرسی بی ریخت میشی ها

  13. علی می‌گوید:

    لامسب چرا دعوتمون نکرده

پاسخی بگذارید

