جنيفر گارنر و راسل براند در لوكيشن فيلم "Arthur"

فرستاده شده: ژوئیه 24, 2010 توسط Admin در Celebrities, Jennifer Garner, Russell Brand
برچسب‌ها:,

جنيفر گارنر و راسل براند در لوكيشن فيلم «Arthur»

جنيفر گارنر به همراه راسل براند(همسر كتي پري ) در لوكيشن فيلم ديده ميشوند

دیدگاه‌ها
  1. shima می‌گوید:

    جنیفر ماهه
    خیلی دوسش دارم
    موفق باشه
    ممنونم

    • shima می‌گوید:

      چقدر منظره ی قشنگیه
      به جنیفر خیلی اسب سواری میاد
      ولی حیف جنی که میخواد با راسل بازی کنه
      اخه زیاد قیافه ی راسلو دوست ندارم

  2. تمنا می‌گوید:

    بدم نیاد ازش
    ولی ازراسل براند خوشم میاد
    ممنون

  3. تمنا می‌گوید:

    بدم نیاد ازش
    ولی از راسل براند خوشم میاد
    ممنون

  4. sara می‌گوید:

    خانوم جیگر بلا من یکدوم از بچه های سلبفام
    به این سایت عالیم یر میزنم
    دو سه باری نظراتتو اینجا خوندم
    عسل جون میشه بگی ادرس جدید سلبفا چیه؟
    من ادرسو گم کردم
    دارم میمیرممممممممممممممممممممم
    «اقا دانیل اگه درست گفته باشم،خواهش میکنم یه مردونگیی بکن و این نظرا حذف نکن،بذار عسل جون باد بخونه»مرسی

    • دانيل می‌گوید:

      شادي جان آدرس جديدش هنوز فعال نيست
      كافيه جاي عدد 8 عدد 9 بزاري
      ولي هنوز اين آدرس فعال نشده

      • sara می‌گوید:

        جان؟!!!!!!
        ممنونممممممم
        ………
        شادی جان؟!!!!!
        چی شد؟!!!!

      • sara می‌گوید:

        میشه بگید قضیه چیه؟

      • sara می‌گوید:

        سلام
        نرگس و عسل جون
        ممنونم من خوبم
        عسل جون من واقعا فیل….شکنو میخوام،میشه یه کمکی بکنی جیگر؟!
        واقعا ممنونم بابت کمکتون بچه ها(نرگس جون و عسل جون).

      • jigar bala می‌گوید:

        سارا جون در مورد فيل شكن مي تونم u 99,use jump ,green simurgh رو بهت معرفي كنم اگه تو گوگل يا http://www.4shared.com اينا رو سرچ كني خيلي راحت ميتوني دانلود كني عزيزم.اميدوارم مفيد باشه.

      • jigar bala می‌گوید:

        اگه بازم كمك خواستي يا لينك ميخواي بگو بهت بدم عزيزم

      • jigar bala می‌گوید:

        سارا جون هر وقت آدرسو گم كردي برو به اين آدرس هميشه بعد از فيل شدن آدرساي قبلي اين وبلاگ آدرساي جديدو مي نويسه:
        celebfa.blog.com

    • narges P می‌گوید:

      سارا جان آدرسه جدیده سایته مجیداینا اینه : http://celebfa8.wordpress.com/ الان سایتش فعاله

      • jigar bala می‌گوید:

        سلام عزيزم خوبي؟!
        آدرس جديدش هست http://celebfa8.wordpress.com/
        كه البته امروز فيل شد!!!!!آدرس بعدي به احتمال زياد celebfa9.wordpress.co/ هست ولي اگه خبري شد من حتما بهت ميگم عزيزم.موفق باشي !اگه ميخواي بياي سلب فا 8 فيل شكن نداري من بهت ميدم

      • jigar bala می‌گوید:

        سلام عزيزم خوبي؟!
        آدرس جديدش هست http://celebfa8.wordpress.com/
        كه البته امروز فيل شد!!!!!آدرس بعدي به احتمال زياد celebfa9.wordpress.com/
        هست ولي اگه خبري شد من حتما بهت ميگم عزيزم.موفق باشي !اگه ميخواي بياي سلب فا 8 فيل شكن نداري من بهت ميدم

  5. شمیم می‌گوید:

    از جنیفر خوشم میاد،بازیشو دوست دارم…
    از راسل متنفرم هم از خودش هم از کتی زنش!!!!!

  6. narges P می‌گوید:

    چه راسل قیافش بدون ریش تغیر کرده !!! جنیفرم یه مقدار صورتشو باید چاقتر کنه مرسی

  7. narges P می‌گوید:

    راسل چقدر بدون ریش قیافش تغییر کرده

  8. بهار می‌گوید:

    وای گوشهای جنیفر خیلی بدفرمن…چرا براشون فکری نمکنه؟؟!؟؟

  9. علی می‌گوید:

    دیگه چه فکری کنه

  10. sara می‌گوید:

    ممنونم عسل جونننننننننننننن
    واقعا کمک مفیدی بهم کردی
    دیدم ادرس جدید فعال شده
    مرسیییییییییییی گلم
    از مدیرای محترم اینجا هم ممنونم که گذاشتن ما راحت تبادل نظر کنیم
    خسته نباشید

    • jigar bala می‌گوید:

      خواهش مي كنم عزيزم خوشحال شدم بهت كمك كردم
      اگه بازم كمكي خواستي بگو…
      خوشحال مي شم اگه كاري از دستم بربياد اگه فيل شكن خواستي بگو

  11. ملینا می‌گوید:

    زیبانیست

پاسخی بگذارید

