ونسا هاجنز در نمايشگاه Comic-Con

فرستاده شده: ژوئیه 25, 2010 توسط Admin در Celebrities, Event, Vanessa Hudgens
برچسب‌ها:

ونسا هاجنز در نمايشگاه Comic-Con

دیدگاه‌ها
  1. دانيل می‌گوید:

    به قول بچه ها بی بی فیسه
    هر چند من زیاد خوشم نمیاد ازش

  2. aliemerdad می‌گوید:

    من نمیدونم این خانوم چی چی داره که مستر زک باهاشه و ازون خارقالعاده تر تو هالیوود اینه که باهاش مونده…

  3. shakila می‌گوید:

    خواهر من دقیقا مثل ونسا عشوه میاد؛من عاشق عشوه هاشم؛من به خواهرم میگم ونسا.

  4. aliemerdad می‌گوید:

    دختر یعنی عشوه دیگه…..حالا به نسبت یکی کمتر یکی بیشتر…

  5. aliemerdad می‌گوید:

    بچه ها اگه میخواین جذابترین مرد سالو ببینید این لینکو باز کنید خصوصا خانوما…البته این باید جلو من لنگ بندازه خوشگل نیست که…

  6. دانيل می‌گوید:

    مستر علی
    اون زاک بدبخت هم یک انسانه
    انسا ن هم جایز الخطاست
    تو به بزرگی خودت ببخش

  7. shima می‌گوید:

    ونسا که خیلی نازه
    من عاشقشم
    ایشالا با زاک خوشبخت بشه
    ممنونم

  8. aliemerdad می‌گوید:

    خانومی(شیما)جاستین نه.اون عکس زیرش پسر یونانیه.باشه دنیل جا این دفعه میبخشمش…

  9. دنیا می‌گوید:

    علف باید به دهن بزی شیرین بیاد- این خیلی کوته فکریه که فقط از روی ظاهر قضاوت کنید-مهم دو طرف هستن که در ارتباطشون به تعامل برسن

  10. aliemerdad می‌گوید:

    خانوم دنیا:منم بعد 18 سال درس خوندن قضیه و مثال علف و بزی رو کاملا میفهمم…اگه حرفی هم گفته میشه براد شاد و فعال شدن محیط اینجاست. والا هر کسی حق داره هر کیو میخواد دوست داشته باشه و هیچ کسی هم حق دخالت نداره…

  11. دانيل می‌گوید:

    بابا ول کنید
    به نظر من که نه بزش درست و حسابیه و نه علفش
    :))))
    احترام همدیگه رو حفظ کنیم بهتره

  12. mona می‌گوید:

    يه خورده ونسا تيپاش تكراري شده اما واقعا به زاك مياد ونسا حرف نداره

  13. تمنا می‌گوید:

    من اصلا ازش خوشم نمیاد واقعا زک ازش سرتره
    ممنون

  14. شمیم می‌گوید:

    به نظر منم زاک ازش سرتره،اصلا ازش خوشم نمیاد.

  15. سحر می‌گوید:

    میگم حالا که 80% میگن این دو تا بهم نمیان یه ایمیلی چیزی براشون بفرستیم که بی خیال هم بشن چطوره ؟!

پاسخی بگذارید

