آنجلينا جولي در فرش قرمز فيلم " Salt " در ژاپن

فرستاده شده: ژوئیه 27, 2010 توسط Admin در Angelina Jolie, Celebrities, Red Carpet
برچسب‌ها:,

آنجلينا جولي در فرش قرمز فيلم » Salt » در ژاپن

دیدگاه‌ها
  1. shakila می‌گوید:

    اخ جونم انجلینا مدل موشو عوض کرد؛
    ماهیییییییییییییییییی
    زیبا
    به قول شاعر:انگاری اتیش به لبات کشیدی
    تو این چشارو از کجا خریدی……….

  2. شمیم می‌گوید:

    واییییییی خیلی ناز شده،مدل موهاش هم خیلی بهش میاد…لباسشم نازه!!!!!

  3. فاطمه می‌گوید:

    آنجی جونم دوباره که رفتی سراغ مشکی!
    اون شوهر بی غرتت کجاست؟
    حالا قراره یه فیلم بازی کنه ها.زنش رو همراهی نمیکنه.مگه دستم به این برد نرسه.
    همه جوره بهترینی.از صبح تا حالا دارم به همین فکر می کنم که چه قدر من خوشبختم که عشقی مثل تو رو دارم.
    انتظار تلخه اما امیدی برای زندگی کردنه.انتظار کشیدن واسه تو شیرینه.
    همیشه بهترین بمون.

  4. shima می‌گوید:

    انجی زیادم لاغر نیست طفلکی خیلیا الکی بهش گیر دادن
    ارایشش بهش میاد
    لباسشم قشنگه
    مدل موهاش خیلی باحالن
    ممنونم
    خسته نباشید

  5. فاطمه می‌گوید:

    سلام آقا دانیل.من با تفکرات عمیقی که کردم به این نتیجه رسیدم که خب می بایست شما تو ی این سایت بر و بیایی داشته باشین و خب باید از سایت های معتبری که درباره بازیگران هم مینویسند آگاه باشین.
    یه در خواستی ازتون داشتم.البته می دونم که کار شما فقط تو حوزه هالیوود هست.مطمئنم که شما لی یونگ آئه بازیگر محبوب کره ای رو میشناسین.همون طور که من عاشق آنجلینا هستم یکی از دوستای من هم عاشق یونگ آئه هست.امشب بهم زنگ زد و گفت که توی یکی از سایت های انگلیسی خونده که یونگ آئه بعد از یک سال ازدواجش حامله هست.البته دوستم به این سایت چندان اعتمادی نداره و می گه که ممکنه این خبرش هم مثل بعضی دیگه از خبرهاش شایعه باشه.حالا من از شما خواهش می کنم که اگه سایتی رو میشناسین که درباره این خبر چیزی نوشته باشه و یا حتی خودتون در این باره خبری دارین به من جواب بدین،تا دوست من هم خوشحالی مادر شدن عشقش رو با تمام وجودش تجربه کنه.

    • دانيل می‌گوید:

      فاطمه جان
      الان خبري ندارم ولي سعي ميكنم خبري گير بيارم
      ضمنا فكر كنم من و شما همديگه رو ميشناسيم از يه سايت ديگه
      درسته؟؟؟؟

      • فاطمه می‌گوید:

        ممنون میشم اگه این لطف رو در حق من و دوستم بکنین.
        اما فکر نمی کنم که من و شما همیدیگه رو بشناسیم.این اولین باره.

  6. sara می‌گوید:

    عسل جون سلام
    اگه به این پست سر زدی جواب این کامنتو بده عزیزم
    یادته گفتی میتونی فیل…شکن بهم بدی؟
    من واقعا فیل…شکنو لازمش دارم
    یه کمکی بهم میکنی گلم؟

  7. تمنا می‌گوید:

    خیلی اینجا ناز شده
    هم لباسش هم مدل موهاش خیلی بهش میاد
    ممنون

  8. هلن می‌گوید:

    لباسش ومدل موهاش خیلی نازه

  9. بهار می‌گوید:

    واااای!
    لباسش چقدر شبیه اونلباسیه که برا اسکار 2009 یا یه همچین چیزایی پوشیده بود….همون لباس صورتی گلبهی که خیلی معروفشد!!!!

پاسخی بگذارید

