عکسهای عشقولانه مگان فاکس و دومنیک موناگان در لوکیشن ویدئو جدید امینم و ریحانا

فرستاده شده: ژوئیه 29, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Megan Fox
برچسب‌ها:, , ,

عکسهای عشقولانه مگان فاکس و دومنیک موناگان در لوکیشن ویدئو جدید امینم و ریحانا

مگان فاکس و دومنیک موناگان (چارلی سریال لاست) در حال بازی در لوکیشن ویدئو جذیذ امینم و ریحانا “Love The Way You Lie ” در لس آنجلس دیده میشوند.

دیدگاه‌ها
  1. حمید می‌گوید:

    اول :دی

  2. حمید می‌گوید:

    میبینم که هیچ کس نیس من اول شدم
    سلام به همه
    من از مگان خوشم میاد
    یکی گفته بود همه عکسارو ارشیو می کنه ولی بدون پوشه؟ این جوری که حال نمیده من واسه همه پوشه جداگانه دارم فکر کنم اسمش علیرضا بود
    بابت آهنگها ممنون کاش ویدئو کلیپ بزارید خیلی بهتره
    سایت پاریس هیلتونم اگه میشه بدین ببینیم قضیه چی بوده

  3. دانيل می‌گوید:

    حميد جان مگه شما مهلت ميدي
    ماشاالله سرعت عملت بالاست

  4. shima می‌گوید:

    مگان خیلی نازه
    چقدرم خوش هیکل شده بلاااااااا
    موهاشم که…….عالیهههه
    ممنونم

  5. شمیم می‌گوید:

    از مگان خوشم نمیاد…ممـــــــنون.

  6. سحر می‌گوید:

    از دومنیک خوشم میاد اما هر کاری می کنم نمی تونم مگان دوست داشته باشم ! احساس میکنم همه حرکاتش اداست

  7. shakila می‌گوید:

    نو عروس هالیوود؛با یکی دیگس؟!
    پس غیرت برایان چی شده؟!
    ممنونم.

  8. maral می‌گوید:

    بعد از ازدواج بی حاشیه تر شد.

  9. تمنا می‌گوید:

    مگانو دوست دارم
    ممنون

پاسخی بگذارید

