پوستر عطر جدید بریتنی اسپیرز

فرستاده شده: ژوئیه 29, 2010 توسط دانيل در Britney Spears, Celebrities
برچسب‌ها:

پوستر عطر جدید بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز پوستر رسمی عطر جدیدش Radiance را در صفحه تویترش منتشر کرد.

این عطر در ماه سپتامبر 2010 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها
  1. دانيل می‌گوید:

    حالا اصن مشتري داره؟؟؟؟

  2. shima می‌گوید:

    محشر بود
    کاش توی این عکس بیشتر میخندید
    عاشق خنده هاشم
    ممنونم

  3. مهسا می‌گوید:

    ازش خوشم می آد active و موفق
    فقط خیلی شایعه پشت سرش هست ولی نمی دونم چرا دوس ندارم باور کنم!

  4. شمیم می‌گوید:

    منم با آقا دانیل موافـــــــقم،من که اصلا ازش خوشم نمیاد!!!!!!

  5. سحر می‌گوید:

    قدیما دوستش داشتم ! یه جورایی خیلی بچه و معصوم بود اما یه دفعه خیلی تغییر کرد ، الان که وئدیوهاشو می بینم باورم نمیشه خودش باشه ! دیگه دوستش ندارم

  6. حمید می‌گوید:

    چه لباس خوشکلی داره
    یادم باشه اگه زن گرفتم از این لباسا واسش بخرم
    شما یادم می ندازین ؟

  7. shakila می‌گوید:

    عاشقشم؛باخندهاش میخندم.

  8. shima می‌گوید:

    خــــــانوم یا آقـــــای محترم[جیگر بلا]
    عزیزم دلیل نمیشه چون اسمامون مثل همه یه نفریم،من قبلا توی این سایت بااسم شیرین نظر میدادم،اما اون ایمیلمو از دست دادم بنابراین نمیتونم با اسم خودم نظر بدم.
    با اینکه شوخی کردی عزیزم ولی من خواستم کاملا از شک بیارمت بیرون.
    موفق باشی.

    • jigar bala می‌گوید:

      شيما جان من خانوم هستم اينو ديگه كسي نيست كه ندونه!
      من شك نكرده بودم عزيزم واسم جالب بود چون اون شيرين خانومي كه من مي گم مثه شما شكيرا و راب و كريسو خيلي دوس داره و هميشه ميگه تنها دليل نفس كشيدنش اونا هستن.
      اين شباهتا واسم جالب بود فقط همين

      • shima می‌گوید:

        عزیزم شـــــــــرمنده من نمی دونستم!
        من همه ی سلبا رو دوستدارم و برای همشون احترام قائلم خانومی ولی خوب رابستن و شکیرا رو بیشتر از همشون دوست دارم[توی این دنیای به این بزرگی هزار نفر نظراشون مثل همن،مثلا توی امریکا خیلیا رابرتو دوستدارن برای همینم رابرت پارسال محوبترین بازیگر دنیا شد،این دلیل بر اینه که همه ی اونا یه نفـــرن؟عزیزم؟]
        خوشحال شدم باهات صحبت کردم،امیدوارم موفق باشی عزیزم

  9. تمنا می‌گوید:

    من که اصلا ازش خوشم نمیاد
    ممنون

پاسخی بگذارید

