جنیفر آنیستون در برنامه "تونایت شو"

فرستاده شده: ژوئیه 30, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Jennifer Aniston
برچسب‌ها:

جنیفر آنیستون در برنامه «تونایت شو»

جنیفر آنیستون در برنامه دیشب «تونایت شو» شبکه تلویزیونی «ان بی سی» در بربانک کالیفرنیا دیده میشود.او در این برنامه درباره فیلم جدیدش «The Switch» که در 20 ماه آگوست اکران خواهد شد،صحبت کرد.در بخشی از این برنامه جی لنو مجری برنامه از جنیفر سوال کرد که آیا برنامه ای برای حامله شدن دارد؟ که جنیفر با خنده جواب داد، هرگز این سوال را از من نپرسید!!!

دیدگاه‌ها
  1. maral می‌گوید:

    اوللللللل

  2. shakila می‌گوید:

    دومممممممم

  3. aliemerdad می‌گوید:

    هیکلش نایسه…

  4. دانيل می‌گوید:

    قيافه جالبي داره
    خوشم مياد ازش

  5. شمیم می‌گوید:

    منم دوستش ندارم،چــــــقدرم لپاشو سرخ کرده،اه اه!!

  6. shima می‌گوید:

    ساق پاش چقدر براق و قشنگه
    دوسش دارم
    ممنونم

  7. تمنا می‌گوید:

    منم دوسش ندارم و نظری هم درموردش ندارم
    ممنون

  8. ملینا می‌گوید:

    وایییی جنیفرعایه هم اندامش هم قیافش جنیفرلیاقت خیلی بیشترازبرادوامثال براد روداره همون بهترکه برادازش جداشدوگرنه جنی جونم حیف میشدخیلی هم بانمک تروس ک س ی تروجوون ترازانجی به چشم میادجنی کجا انجی کجا انجی قیافش فوق العاده وحشی وزشته ولی جنیفرقیافش معصوم ونازونمکیه

  9. ملینا می‌گوید:

    وایییی جنیفرعالیه هم اندامش هم قیافش جنیفرلیاقت خیلی بیشترازبرادوامثال براد روداره همون بهترکه برادازش جداشدوگرنه جنی جونم حیف میشدخیلی هم بانمک تروس ک س ی تروجوون ترازانجی به چشم میادجنی کجا انجی کجا انجی قیافش فوق العاده وحشی وزشته ولی جنیفرقیافش معصوم ونازونمکیه پسرابیشترعاشق جنیفرهستندتا انجی بی ریخت

  10. هلن می‌گوید:

    جنیفرخیلی نازه
    من که خیلی دوسش دارم
    مرسی
    همیشه ازش عکس بگذارید

  11. فاطمه می‌گوید:

    به قول براد جنیفر زن بی نظیر و کاملیه.اما آنجلینا عشق من،همسر من و مادر بچه های منه.آنجی برای من یه معشوقه واقعی بوده و هست

پاسخی بگذارید

