نماهای زیبای از منزل جولیا رابرتز در ساحل مالیبو

فرستاده شده: ژوئیه 30, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Julia Roberts
برچسب‌ها:

نماهای زیبای از منزل جولیا رابرتز در ساحل مالیبو

عکسهای زیبایی از نمای بیرونی منزل جولیا رابرتز بازیگر مشهور و محبوب هالیوود در ساحل مالیبو کایفرنیا

جدیدترین عکس جولیا رابرتز در حال خوردن پیتزا در شهر رم ایتالیا

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گوید:

    11111111111

  2. shakila می‌گوید:

    چقد باصفاست؛
    خوش بحال جولیا.

  3. aliemerdad می‌گوید:

    جهت اطلاعتون بگم ایشون اولین زن 20 میلیون دلاری هالیووده و درامدش به 3 میلیارد دلار رسیده.مثل تام کروز.من یه فیلم ازش دارم که البته نواره ویدیو هستش مال13 سال پیشه.قبل معروف شدنش.به نام میستیک پیتزا.باورش مشکله جولیای تو اون فیلم روزی میشه این جولیا…اما من بازی کیدمن رو از این و همه زنهای هالیوود بیشتر قبول دارم.اینو خیلی از منتقدا هم قبول دارن…

  4. دانيل می‌گوید:

    به نظر من جز ده بازيگر برتر تاريخ زن توي هاليوود هستش
    البته بدون شك نفر اولين اين ليست عشق من يعني مريل استريپ هستش

    ولي جوليا رو هم خيلي دوست دارم

  5. شمیم می‌گوید:

    به به،چــــــه خونه ی قشنگی!!!

  6. shima می‌گوید:

    عاشق موهای قرمز و لبخند ملیح این زنم،نگاهش یخ ولی دلنشینه
    ممنونم

  7. maral می‌گوید:

    جولیا رو دوس دارم خیلی نمکه.
    خونم نایسه.

  8. maral می‌گوید:

    جولیاخیلی نمکه؛دوسش دارم.
    خونشم نایسه.

  9. تمنا می‌گوید:

    چه خونه ی باحالی داره!!!!!
    ممنون

  10. مريم می‌گوید:

    جوليا واقعا يه بازيگري هست كه فقط به خاطر بازي فوق العادش تو هاليوود ماندگار شده نه به خاطر قيافش يا هيكلش

پاسخی بگذارید

