شكيرا در يك قايق بادباني در اسپانيا

فرستاده شده: اوت 2, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Shakira
برچسب‌ها:

شكيرا دريك قايق بادباني در اسپانيا

دیدگاه‌ها
  1. مهرداد می‌گوید:

    استیلو
    قابا توجه دخترای پرخور

  2. شمیم می‌گوید:

    آخــــــــی…مثه همیشه بامزه است…هــــیکلش هم خوبه!!!!چــــاق نیست.

  3. maral می‌گوید:

    چقدر بانمک شده.
    خیلی دخی متینی به نظر میرسه.

  4. maral می‌گوید:

    خیلی کمتر از سنش نشون میده.
    خیلی دخی متینی به نظر میرسه.

  5. shima می‌گوید:

    من عاشقشم
    واقعا خوشگل و خوش اندامه
    شکیرا بهترینه
    حاضرم همه چیمو فداش کنم
    الهی من فدات شم شکیرا
    ایشالا یه لحظه ام غم تو چشاش نشینه و فقط شادی مهمونش باشه
    بینظیرترین و بهترین دختر دنیاست
    ممنونم

    • shima می‌گوید:

      بی نظیره من اگه روی این کره ی خاکی یه نفر مونده باشه که با هر تپش قلبت نفسی تازه میکنه بدون اون منم
      هیچوقت کسی جاتو نگرفته و ایشالا نمیگیره

  6. narges P می‌گوید:

    خوش بگذره بهش پس شوهرش کو ؟؟ یه چند وقتی هست تو عکسا باهاش نبوده

  7. بهار می‌گوید:

    چقدر ناز شده جدیدا»…قبلا» اینقدر خوشگل نبود، ولی جدیدا» خیلی خوشم میاد ازش…

  8. پاني می‌گوید:

    بانمك و شيطون

  9. حمید می‌گوید:

    خدا شیما را شفا دهد بلند بگو آمِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِـــــــــــــــــــــــــــــــــــــین

  10. aliemerdad می‌گوید:

    اومدم بگم جای شیما(شیرین)خالی دیدم ماشاللا…

    • shima می‌گوید:

      اخه اقا علی مگه میشه وقتی که عکسهای شکیرا جدید بشه من نظر ندم؟
      الهی فداش بشم.

  11. تمنا می‌گوید:

    خیلی خوش هیکله
    صداشو دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم
    ممنون

  12. shakila می‌گوید:

    تو عکس از پایین چهارمی،همه چی تموم شده،خیلی ماهه،خوش صداس و خانونم،کاش بیشتر جلو دوربینا بیاد.
    دوسش دارم،از این که خودشو زیاد درگیر بدیها و سختیهای زندگی نمیکنه خوشم میاد.

  13. حمید می‌گوید:

    شیرین بانو؟ اوکی شیرین جون خب به خاطر اینکه واسه این لاوهای عجیب غریبی که برا شکیرا میترکونی
    منم دوسش دارم ولی آخه هر چیز نرمالش خوبه !!!

  14. سحر می‌گوید:

    شیرین جون حالا میخوای یکم این عشق آتشین کاهش بده ! بابا خوب نیست آدم کسی رو اینقدر دوست داشته باشه اونم کسی رو که نمی بینی !
    ولی در کل هم خوش هیکله هم خوش صدا ! در ضمن در جواب نرگس باید بگم که ایشون شوهر ندارن الان با رافائل نادال دوست شده !

    • shima می‌گوید:

      هیچجوره راه نداره عزیزم
      من عاشق بی رو ، برگشت شکیرام

      راستی دوستان عزیز رافائل و شکیرا باهم دوست نیستن،شکیرا یکی دوبار با مجله ها مصاحبه کرده و گفته که شاید بزودی با نامزدش ازدواج کنه«پس معلوم میشه که هنوزم با نامزد قبلیشه»،لینک عکسشم دارم.

پاسخی بگذارید

