جدیدترین عکسهای ماریا کری در سائوپائولو برزیل

فرستاده شده: اوت 20, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Mariah Carey
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای ماریا کری در سائوپائولو برزیل

ماریا کری خواننده 40 سال در سائوپائولو برزیل دیده میشود.ماریا کری امسال یکی از داوران مسابقه و شو تلویزیونی «آمریکن آیدول» خواهد بود.آلیوم جدید ماریا کری نیز زمستان منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها
  1. shakila می‌گوید:

    ای جانم چه توپوله.

  2. aliemerdad می‌گوید:

    ماشا للا هرروز گنده تر از دیروز…

  3. سحر می‌گوید:

    من عاشق امریکن ایدول ام ! ای کاش زودتر شروع بشه ! ماریا کری هم صدای فوق العاده ایی داره اما اصلا تیپ خوبی نداره !

  4. Maneli می‌گوید:

    خيلي زشته حالمو بهم ميزنه!

  5. Maneli می‌گوید:

    نميدونستم ناراحت ميشين شرمنده!

    • aliemerdad می‌گوید:

      میس مانلی گل گلی;کسی ناراحت نیست اما بهتره یه خانوم با شخصیت مثل شما اسم حال بهم خوردن و کلمات بد رو نیاره تو یه سایت اجتماعی.این کلمات برازنده تو نیست.اگه هم از کسی بدت میاد راحت بگو ازش خوشم نمیاد.اینو به عنوان یه دوست به همه کاربران محترم سایت میگمو امیدوارم رعایت کنند.اینو ادمین محترم هم تو چند پست قبل گفت که از کلمات بد استفاده نکنید.تا یه سایت با محیطی پر از دوستی و ادب و احترام داشته باشیم.

  6. دانيل می‌گوید:

    هر روز بدتر از ديروز
    چقدر گنده شده

  7. دانيل می‌گوید:

    در جواب سحر خانم
    من از اكثر سلبريتي ها بدم مياد
    با اينكه اطلاعاتم در موردشون زياده
    ولي در مورد اينكه چرا اينجا ميام
    مجبورم بيام كه در غياب نعيم اينجا رو آپ كنم
    🙂
    به قول رضا مارمولك
    عزيز دلم دل انگيز اگه سلب ها دست و پاي ما رو نبسته بودند
    اينم براي تنوع بود

    • Maneli می‌گوید:

      منم از بيشترشون بدم مياد

    • admin می‌گوید:

      شما سرورین دانیل جان در اصل تو و مهسا ادمین سایتین چون بار اساسی بروز نگه داشتن اینجا بعهده شماست

      • سحر می‌گوید:

        دانیل جان من هیچ وقت به هیچ کدوم از عزیزان سایت بی احترامی نمی کنم شما که جای خود داری و سروری ! نظر هر کس محترمه ! خب این طبیعیه که آدم از یکی خوشش بیاد یا نیاد ! من منظورم همون صحبتهایی بود که علی جان گفت ! می شه خیلی راحت اظهار نظر کرد که خوشم میاد یا نه !
        مانلی عزیز امدیدوارم از من ناراحت نشده باشی ! من دوستت دارم که اینو میگم ! اما بازم اگه کسی ناراحت شده شرمنده !

  8. shima می‌گوید:

    خیلی وقت بود ازش خبری نبود
    خیلی نمکیه
    موفق باشه
    ممنونم

  9. Maneli می‌گوید:

    نه بابا! واس چي بايد ناراحت شم؟!

  10. maral می‌گوید:

    خیلیییییی بامزست
    خیلی وقت بود خبری ازش نبود

  11. شمیم می‌گوید:

    بدهیکل ترین سلبریتی ها:ماریا کری و کیم کارداشیان.
    از هردوتاشونم متنفرم!!!!!

  12. نگار می‌گوید:

    ماریا عزیزم چقدرررررررررررررررر دوست دارممممممممممممم

  13. آمي تيس می‌گوید:

    فقط صدا داره و بس

  14. نگار می‌گوید:

    تبریک تبریک تبریک عزیز دلم مامی شدن مبارکه

پاسخی بگذارید

