مجموعه عکسهای کامل و با کیفیت از عروسی هیلاری داف در مجله اوکی

فرستاده شده: اوت 20, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Hilary Duff, Magazine, عكسهاي داغ
برچسب‌ها:,

مجموعه عکسهای کامل و با کیفیت از عروسی هیلاری داف در مجله اوکی

دیدگاه‌ها
  1. مهرداد می‌گوید:

    1 اول شدم با توهمه

  2. مهرداد می‌گوید:

    1 اول شدم یا توهمه

  3. سحر می‌گوید:

    خودش که مثل همیشه ملوسه ! اما من مدل موهاشو دوست ندارم !

  4. asal می‌گوید:

    سلام دوستان…
    يه سوال داشتم
    آيا تا حالا كسي از شما با موبايل با سيستم اينترنت ايرانسل به نت وصل شده؟!!!
    گوشي من نوكيا 5530 هست و GPRS داره ولي تا حالا نتونستم با سيستم GPRS ايرنسل كانكت بشم!!!لطفن راهنمايي كنيد!

  5. niusha می‌گوید:

    هیل خیلی ساده و نازه ولی واقعا موهاش خوب نشده.با این حال خوشگله.

  6. شیرین م می‌گوید:

    سلام منم 5530 نوکیا دارم هنوز GPRS رو فعال نکردم شما از طریق مخابرات فعال کردین؟؟

  7. نگین می‌گوید:

    وااااااااااای خیلی خوشحالم که اینجام چند وقتی نبودم.
    حس خاصی نسبت بهش ندارم بچه خوبیه آ اما من دوسش ندارم!

    عکس اول که خیلی ضایعس!

  8. دانيل می‌گوید:

    چرا كج و كوله ايستاده؟؟؟؟

  9. shima می‌گوید:

    چقدر نازه
    پوستش خیلی شفاف و قشنگه
    همه چیش عالیه
    فقط باید سعی کنه صورتش لاغرتر نشه
    ممنونم

  10. shakila می‌گوید:

    عجب عروسی قشنگی،
    واقعا شب عروسیش رویایی بوده،
    فک کنم قشنگترین عروسی برای هیلاری داف بود از بین این سلبریتی هایی که تا حالا عروس شدن و من عکسهای جشن عروسیشونو دیدم.
    ممنونم.

  11. maral می‌گوید:

    خدایی به شوهرش نمیاد
    خودش خیلی ملوسکه ولی شوهرش جالب نیست.

  12. Amir می‌گوید:

    dame shoma garm ba in saite khobeton

  13. Maneli می‌گوید:

    صورت شوهرش خيلي پره ازش خوشم نيومد بيچاره هيلاري!

  14. شمیم می‌گوید:

    هم لباسش هم مدل موش بهـــــش میاد،مبارکش باشه خیلی دوستش دارم امیدوارم به پای هم پیر بشن.

  15. Katy می‌گوید:

    موهاش خوشگل نشده…ولی من عاشقشم! خیلی نازه به معنای واقعی کلمه!

  16. Pegah می‌گوید:

    mese hamishe maloose vali manam az mike khosham nemiad

  17. Pegah می‌گوید:

    che jaleb azin bebad hilary comrie mishe! vali kheili vase ezdevajesh zud bud

پاسخی بگذارید

