بوسه اشلي گرين و جو جوناس در خيابان هاي نيويورك

فرستاده شده: اوت 21, 2010 توسط دانيل در Ashley Greene, Celebrities
برچسب‌ها:,

بوسه اشلي گرين و جو جوناس در خيابان هاي نيويورك

بوسه اشلي گرين و جوجوناس در خيابان هاي نيويورك بازهم باعث بروز شايعاتي شده است

اما  اين فرضيه نيز وجود دارد كه اين دو با هم رابطه خاصي ندارند

دیدگاه‌ها
  1. maral می‌گوید:

    اهههههههههه
    حیف جو!
    مگه دیروز عکساش تو تولد دمی رو نذاشتین؟
    قضیه چیه؟!
    دانیل جان خیالان کلمه ی جدیده؟!

    • دانيل می‌گوید:

      ميگن اينها رابطه خاصي باهم ندارند و اين هم فقط يه بوسه دوستانه بوده
      خدا كنه كسي هم پيدا بشه و از اين بوسه هاي دوستانه به بقيه بده
      البته جو جوناس و دمي لاواته ديگه با هم دوست دختر و پسر نيستند
      فقط دوتا دوست ساده هستند كه بعد از بهم خوردن رابطه شون هنوز هم با هم در مراسمات ديده ميشوند
      ————-
      ضمنا وقتي با صقحه كليدي كه روش فارسي نيست تايپ ميكني اين اتفاقات هم پيش مياد
      🙂

    • aliemerdad می‌گوید:

      والا با اون چشای بسته جو هر کسی میتونه بفهمه این بوسه عاشقانست…

      • asal می‌گوید:

        دقيقن!!!ولي من نمي فهمم اخه چرا وسط خيابون؟!!!مي رفتن يه جاي ديگه كه راحت تر باشن بيچاره ها!!ا
        توي خيابون يه عالمه عكاس فضول و پاپاراتزي هست واسشون دردسر ميشه!!

      • aliemerdad می‌گوید:

        اتفاقا مخصوصا این کارو کردن میس عسلی…تا همه بفهمن رابطش با دمی ته کشیده…شایدم یکی از شروط اشلی گرین بوده…بهر حال دخمله دیگه شرط عجیب غریب زیاد میذارن دخملا…

  2. حامد می‌گوید:

    چه با حال!!!

  3. asal می‌گوید:

    به به!خوب حالا چرا وسط خيابون؟!!!مي رفتين يه جاي ديگه كه راحت تر باشين!!!اين جوري واستون دردسر ميشه!:)))

  4. narges P می‌گوید:

    به نظر من بوسه ی عاشقانه نیست این دو تا سنشون بهم نمیخوره در ضمن چرا عکساش فقط همینه چرا بعد ماجرا رو نشون نمیده خوب تابلوئه که چیزی در کار نبوده مگه احمقن بیان وسط خیابون

  5. سحر می‌گوید:

    اااااااااااااا ببین تور و خدا ! آخه شما پسرا چرا اینطوری هستین ؟ دیروز با اون امروز با این ؟

  6. Maneli می‌گوید:

    چه رمانتيك!اشلي خيلي بهتر از دميه

  7. Robsten_mahtab می‌گوید:

    اههههههههههههه
    اینقد از این جو بدم میاد.پسره قزمیت ………….
    خداییش این اشلی چی دیده رفته با این.
    این یکی از بدترین خبرها برای طرفداران توایلایت بود.
    ……………………………………………………………………..
    عشق.ارامش.توایلایت
    Only Robsten

  8. shima می‌گوید:

    آخییییییییییی
    بنظر من جو به اشلی بیشتر میاد
    هر دوشون نازن
    ممنونم

    • Robsten_mahtab می‌گوید:

      وای شیماجون کجای این پسر به اشلی میاد.
      اشلی هم خشکله هم خوشتیپ. این پسره نه تیپ داره نه قیافه.
      ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا این چه مصیبتیه.این جو ازکجا رو سر اشلی خراب شد.
      ………………………………………………………………………………………..
      عشق.ارامش.توایلایت
      Only Robsten

      • shima می‌گوید:

        عزیزم خوب هر کسی یه عقیده ای داره
        نظر شما هم خیلی محترمه
        البته من معتقدم توالایتی ها یه چیز دیگن

      • سحر می‌گوید:

        به به ! به یکی دیگر از طرفداران بیشمار رابرت پاتینسون اضافه شد ! خوش اومدی به سایت مهتاب خانم !

  9. Robsten_mahtab می‌گوید:

    مرسی سحرجان.
    من رابستنی هستم.رابو فقط با کریس میخام:)
    شیماجو ناراحت شدی عزیز .ببخشید از وقتی عکسای این 2تا رو دیدم عصبی شدم.شرمنده
    ……………………………………………………………………………………………………………..
    عشق.ارامش.توایلایت

    Only Robsten

    • shima می‌گوید:

      نه بابا این چه حرفیه عزیزم
      منم عاشق راب و کریسم و دوست دارم همیشه رابستن بمونن
      خوشحال شدم نظرتو فهمیدم
      موفق باشی

  10. شمیم می‌گوید:

    با همدیگه رابطه ی خاصی ندارن و همدیگرو میبوسن؟؟
    من که میگم یه خبراییه…ولی به نظر من این دوتا بیشتر به هم میان تا جو و دمی!!!!

    • Robsten_mahtab می‌گوید:

      شمیم جان جلو ملت لب رو لب چشما بسته بنظرت رابطه ندارن؟مطمئن باش خبری.
      اشلی که اینقد جیگره به همه میاد.مشکل اینه جو بهش نمیاد.
      دمی کجایی که بیای بی افتو جمع کنی مارو ازدستش راحت کنی.

      • shakila می‌گوید:

        دمی لواتو ستاره دیزنی تولد 18 سالگیش را در کنار دوست پسر سابقش و دوستانش در رستورانی در نیویورک جشن گرفت
        دمی لواتو اینروزا همراه با جوناس برادرز در تور اکران فیلم جدیدشون Camp Rock 2 هستند
        او در مورد رابطه اش با یکی از اعضای گروه جوناس برادرز ، جو جوناس که زمانی با هم رابطه داشتند گفت ایکاش هرگز رابطه شو علنی نمی کرد
        هر چند این دو از محدود هالیوودی های هستند که حتی پس از بهم زدن رابطه دوستی شون در کنار هم در مراسم های مختلفی دیده شدند
        گفته میشد اینروزا جو جوناس با اشلی گرین رابطه برقرار کرده است

  11. niusha می‌گوید:

    واقعا اینا از دردسر خوششون میاد…لابد می خوان جلب توجه کنن.
    به هر حال این طوری بهتره…اشلی خیلی بهتر از دمیه.

  12. Katy می‌گوید:

    واااااااای خدا من از دیروز که این خبرو فهمیدم یه سره دارم گریه می کنم…..یعنی چی….جوی آشغال از قیافه ی دمی داره می باره که داره واست می میره…..تازه اشلی هم خیلی بی معرفته پس جکسون چی…..به نظر من جو این کارو کرده که لج دمی رو در بیاره…..واقعا که جو ازت نا امید شدم..اشلی سه سال ازت بزرگ تره….اصلا به نمیان jashley is awful ! فقط تیم جمی و جشسون!!!

  13. Katy می‌گوید:

    تازه شاید عکسا فتوشاپ هم باشه…نمی دونم…..وگرنه اینترنت خیلی بیشتر از الان می ترکید….همگی دعا کنید این رابطه پیش نره خواهش می کنم….کدوم قسمت این دوتا به هم میاد….جو که ماششالله قربونش برم با ده دوازده تا دختر به هم زده….امیدوارم با این یکی هم هنوز شروع نشده به هم بزنه…هم حالم از جو به هم می خوره هم عاشقشم….

پاسخی بگذارید

