جديدترين عكسهاي دمي مور در لس آنجلس

فرستاده شده: اوت 21, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Demi Moore
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي دمي مور در لس آنجلس

دمي مور در حال خروج از يك رستوران مكزيكي در حالي كه سعي ميكند با حركات دست از گرفتن عكس توسط پاپاراتزي ها جلوگيري كند ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. shima می‌گوید:

    عجبه

  2. Robsten_mahtab می‌گوید:

    این پاپاراتزي ها هم چقد کنه هستن………اه……..
    مرسی از خبر
    …………………………………………………………………………..
    عشق.ارامش.توایلایت

    Only Robsten

  3. Amir می‌گوید:

    بد بختو کورش کردن بسکه فلش زدن تو چشاش .
    اما دمیو بیش از حد دوست دارم امیدوارم دوباره برگرده سره فیلم برداری .

  4. Robsten_mahtab می‌گوید:

    کدوم قضیه امیرخان؟
    ………………………………………………………….
    عشق.ارامش.توایلایت

    Only Robsten

  5. Maneli می‌گوید:

    chera farar mikone?!

  6. Robsten_mahtab می‌گوید:

    من مهتاب جان نیستم مهتاب خانمم امیرخان:)
    نه بگو چرا هیچی:)

    • Amir می‌گوید:

      ………………………………………………………….
      عشق.ارامش.توایلایت

      Only Robsten
      (اینو یادت رفت بزاری)

      خدافس 😉

  7. نگین می‌گوید:

    خوبه که به خودش خیلی می رسه !!!

    ممنون

  8. شمیم می‌گوید:

    نظری نسبت بهش ندارم ولی اینجا جوون تر از سنش نشون میده!!!!

    • shakila می‌گوید:

      شمیم جوون من داشتم میدیدم چقد باحوصله داری کامنت میذاری،افففففففرین.خسته نباشید.

      • سحر می‌گوید:

        شمیم جان منم واقعا بهت تبریک میگم با این همه حوصله ! تقریبا از اول هفته تا حالا هر چی پست بود نظر دادی ! دمت گرم ! من که کم آوردم !

        در مورد دمی هم دوستش دارم اما بازیش بگیر نگیر داره ! یه موقع هایی خوبه و یه وقتایی نه !

  9. شمیم می‌گوید:

    مرسی دوستای خوبم من که کاری نمی کنم شما لطف دارین راستش چون مسافرت بودم نشد آپای قبل رو ببینم و نظر بدم این بود که امروز همه رو دیدم و وظیفه امو هم انجام دادم.
    کار خاصی نکردم بازم ممــــــــنون.

  10. maral می‌گوید:

    فک کنم پوستش به شادابی قبلا تو این عکسا نیست

پاسخی بگذارید

