جیمنا ناوارته دختر شایسته سال 2010 جهان در برنامه "Late Show"

فرستاده شده: اوت 26, 2010 توسط دانيل در Hot Photo, Miss Universe 2010, عكسهاي داغ
برچسب‌ها:,

جیمنا ناوارته دختر شایسته سال 2010 جهان در برنامه «Late Show»

جیمنا ناوارته 22 سال دختر شایسته سال 2010 جهان از کشور مکزیک در حال رفتن به استودیو برنامه «Late Show» در نیویورک دیده میشود.

در همین زمینه:

عكسهاي كاملي از مراسم انتخاب Miss Universe 2010 در لاس وگاس

دیدگاه‌ها
  1. asal می‌گوید:

    11111111

  2. ali می‌گوید:

    eyyyyyyyyyy asal bad jens
    khobe

  3. camelia می‌گوید:

    منم خوشم نيمد ازش

  4. aliemerdad می‌گوید:

    میس شایسته 2009 خیلی ناناستر بود…

  5. Robsten_mahtab می‌گوید:

    44444444444444444
    اصلا از این دختره خوشم نیومد…..بی ریخت…….
    ………………………………………………………………………..
    only robsten

  6. pegah می‌گوید:

    بد نیست.با نمکه.

  7. maral می‌گوید:

    زیاد فیس و استیل جالبی نداره

  8. Amir می‌گوید:

    معمولیه ..

  9. شمیم می‌گوید:

    مــــــعمولیه ولی یکم بانمکه!!!!

  10. shima می‌گوید:

    بانمکه
    ممنونم

  11. Katy می‌گوید:

    بدک نیس ….نه در حد میس یونیورس…..چشو ابروهاش بده

  12. narges P می‌گوید:

    دختر شایستست ملکه ی زیبایی نیست که حتما بهترین قیافه رو داشته باشه

  13. shila می‌گوید:

    asal jon harfeto ghabol daram aslan khoshkel nist vali che mishe kard hamine dg in nashe ma nemishim k

  14. آمي تيس می‌گوید:

    قد و هيكل فقط داره اما تو سبزه ها بد نيست در كل معموليه

  15. aylar می‌گوید:

    eeeeeeeey ziad bad nist
    ولی تعریف از خود نباشه من خیلی خوشگل تر و خوش هیکل تر از اینم . اگه اونجا بودم حتما من انتخاب می شدم . بی برو برگرد (-:

  16. AyLaR می‌گوید:

    Eeeeeeey ziad bad nist
    ولی تعریف از خود نباشه من خوشگل تر و خوش هیکل تر از اینم . اگه تو اون مراسم بودم حتما من انتخاب می شدم . بی برو برگرد . (-:

  17. saeide می‌گوید:

    این قیافش خیلی بهتر از اون لبنانیه است که دختر شایسته امریکا شده….
    من خودم مو تیره ها رو بیشتر دوست دارم
    ولی دقت کردم اکثریت کسایی که اینجا نظر میذارن به مو بلوندا میگن خوشگل…
    خوب ایرانیا هستنوعلاقشون به موی زرد و رژ لب قرمز!

پاسخی بگذارید

