جديدترين عكسهاي اما واتسون با مدل موهاي جديدش در لندن

فرستاده شده: اوت 27, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Emma Watson
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي اما واتسون با مدل موهاي جديدش در لندن

اما واتسون بازيگر انگليسي سري فيلم هاي هري پاتر با مدل موهاي جديدش در حال خروج از يك كلوب شبانه در لندن ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. shima می‌گوید:

    merc

  2. سحر می‌گوید:

    بچه ها من قبول شدم 😀

    • سحر می‌گوید:

      امید وارم همه مثل من امروز خوشحال باشن !

    • aliemerdad می‌گوید:

      تبریک میگم میس سحر
      چه رشته ای ؟؟؟اگه دوستداری بگو البته…
      یادش بخیر 2سال قبل اینموقعا هم من استرس داشتم برا قبولی…

      • سحر می‌گوید:

        مهندسی محیط زیست اما گرگان قبول شدم حالا منتظر جواب آزادم که اگه همین تهران قبول بشم که مطمئناً آزاد رو می رم ! حالا باید دید چی میشه !
        پس به سلامتی شما فوق رو گرفتی دیگه نه مستر علی ؟

      • aliemerdad می‌گوید:

        اره میس سحری
        پایان نامم رو ارایه دادم.من هم کارشناسیم هم ارشدم رو یزد خوندم.
        البته خودم تهرانی هستمو ساکن تهران…
        ایشالا همین تهرون خودمون قبول میشی میس سحر.چون برا یه خانوم واقعا سخته رفتن به شهر دیگه برای درس خوندن.اونم ارشد که خیلی فضاش متفاوت هستش و ادم توقعاتش به مراتب بالاتر میره…

  3. فاطمه می‌گوید:

    من اصلاازش خوشم نمیاد موهاشم اصلابهش نمیاد زشت شده

  4. Nastaran می‌گوید:

    مدل موش بهش میاد اما من اصلا از مدل موهاش خوشم نمیاد…
    تیپش اصلا قشنگ نیست…حداقل اگه اون شلوارو نمیپوشید یه ذره بهتر بود…
    کلاب شبانه برای دختری همسن این زیاد خوب نیس…

    سپاسگزارم ادمین عزیز

  5. شمیم می‌گوید:

    خوشم نمیاد ازش،مدل موهاش خیلی زشته…تیپش هم مثـــــه دهاتی هاست!!!!!!

  6. maral می‌گوید:

    خیلی خوشکل شده

  7. اتیش پاره می‌گوید:

    خوشگل شده موهاش بهش میاد

  8. ندا و سارا می‌گوید:

    موافقیم که سادس.ولی کلا سر تا پاش دهاتیه.

  9. leila می‌گوید:

    engar lab nadare!!vali moohash bahale;)

  10. Rihanna می‌گوید:

    این چرا خودشو همچین کرده؟؟؟؟!!!….
    مثکه یهویی خسته شده از اینکه مدت زیادی موهاش بلندبوده…موهای بلندش بهتر بود!!!!

  11. علی*‎ می‌گوید:

    خیلی با نمک شده
    به نظرم موهاش با لباساش ست شده

پاسخی بگذارید

