جدیدترین عکسهای براد پیت در نیواورلئان

فرستاده شده: اوت 28, 2010 توسط دانيل در Brad Pitt, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای براد پیت در نیواورلئان

همانند آنجلینا جولی براد پیت هم برای حضور در مراسم پتجمین سالگرد طوفان کاترینا وارد نیواورلئان شد.آنجلینا جولی و براد پیت در سال 2007 5 میلیون دلار برای بازسازی نیواورلئان کمک کردند.

دیدگاه‌ها
  1. sirvan می‌گوید:

    سلام بسیار عالی بود . مرسی Admin جان

  2. jigar bala می‌گوید:

    خوش تيپ!!!!!!!!!

  3. Amir می‌گوید:

    یه وقت پیر نشیا اونوقت من دلمو به چیه سینما خوش کنم .

    ممنون .

    • سحر می‌گوید:

      مثل اینکه نیواورلئان زادگاه اصلیه برد پیته ! و گفته که تعلق خاطر زیادی به این شهر و مردمش داره !
      به نظر من تو بازیگری واقعا حرفی برای گفتن داره ! کسی مجله دنیای تصویر می خونه ؟ این ماه یه بخش تخصصی برای برد پیت داره که فوق العاده است ! به قول دنیای تصویر برد برای ستاره شدن ساخته شده ! استیل و وقار و منشش گویای یک ستاره واقعیه ! اگر توی یه فیلم یه ژست می گیره انگار که فقط اونه که می تونه این کارو بکنه ! نمونه دیگه این نوع ستاره بودن آل پاچینو و مارلون براندو هستند !

  4. ملینا می‌گوید:

    اه اه اه حالم بدشد م من واقعا متنفرم ازاین برادپیت اه اه موهای بورچشمای ابی واقابرای یه مردخیلی بده ازچشماش هم که هیزی میباره خیلی بیکلاسه قیافش
    مردهای ایرانی خیلی جیگرترازایناهستن به خصوص اگه سنشون 30تاسی وپنج باشه وجاافتاده ویکم اتپلی باشن مثل شوهرواقعی یکتاناصراینم عکسش

  5. بهار می‌گوید:

    اتفاقا» به نظر من خیلی جذابه برد…راستی ملینا جون نمیشد یه مثال بهتری برای مردای ایرانی بزنی؟؟!؟

  6. شمیم می‌گوید:

    من دقیقا با نظرتون مخالفم ملینا خانم!!!براد واقعا جذابه.

  7. maral می‌گوید:

    براد واقعا محشره
    تک تکه
    عاشقشمممممم

  8. ندا و سارا می‌گوید:

    اتفاقابه نظر ما برد خوش تیپ.ولی شوهر یکتا ناصر خیلی از لحاظ چهره و استیل خیلی خز و بی کلاسه.
    THANKS.

  9. سامیه می‌گوید:

    براد آدم با کلاسیه
    خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی

  10. niusha می‌گوید:

    هیچ نظری درباره اش ندارم…
    فقط همیشه تو اسکار دلم برای فیلماش می سوزه…

  11. arash می‌گوید:

    آقای برد پیت شما واقعا یه دونه ای …

  12. نگین می‌گوید:

    من قیافه اش رو دوست ندارم اما بازیش خوبه و این کاراش محشره!ممنون برد ممنون آنجی!

    من از یکتا ناصر معذرت می خواهم اما ظاهر شوهرش بسیار نتراشیده و خزه!
    بازم شرمنده.

    ممنون

  13. shima می‌گوید:

    مثل همیشه نمونه ای از یه مرد خوشتیپ
    ممنونم

  14. Helia می‌گوید:

    به نظر منم برد خیلی خوش تیپ و جذابه!!!!!

    مرسی!!!!!!

  15. سحر می‌گوید:

    مثل اینکه نیواورلئان زادگاه اصلیه برد پیته ! و گفته که تعلق خاطر زیادی به این شهر و مردمش داره !
    به نظر من تو بازیگری واقعا حرفی برای گفتن داره ! کسی مجله دنیای تصویر می خونه ؟ این ماه یه بخش تخصصی برای برد پیت داره که فوق العاده است ! به قول دنیای تصویر برد برای ستاره شدن ساخته شده ! استیل و وقار و منشش گویای یک ستاره واقعیه ! اگر توی یه فیلم یه ژست می گیره انگار که فقط اونه که می تونه این کارو بکنه ! نمونه دیگه این نوع ستاره بودن آل پاچینو و مارلون براندو هستند !

  16. نگین می‌گوید:

    نه دیگه با آل پاچینو یکی نیست اما بازیش خوبه.

    ممنون سحر جون

    • سحر می‌گوید:

      نه نگین جان اصلا منظورم این نیست که با آل پاچینو یکیه ! از نظر من آل پاچینو تکرار نمی شه !
      منظورم اینه که اگه بخوای دقیق به تکنیکای بازیگری اهمیت بدی ( بدون در نظر گرفتن چهره بازیگر ) برد پیت تمام شاخص های یک بازیگر خوب رو داره ! می دونه چه فیلمی رو بازی کنه ! همونطور که بعضی وقتا فیلمای عامه پسند بازی می کنه ( آقا و خانم اسمیت ) فیلم های واقعا زیبایی مثل ( باشتگاه مشت زنی ) رو هم بازی می کنه ! یعنی اعتدال رو در نظر داره ! همونطور که ستاره های واقعی مثل مارلون براندو و آل پاچینو در نظر دارن ! می خوام بگم که تفکر ، ژست و سیاست هایی که یه ستاره باید داشته باشه رو داره !
      .
      .
      .
      ببخشید اگه طولانی شد ! من معمولا بازیگر ها رو بخاطر چهره شون دوست ندارم بازی بیشتر برام اهمیت داره ( اما نمی تونم انکار کنم که زیبایی برام مهم نیست 😉 )

  17. ملینا می‌گوید:

    چیکارکنم بچه هادست خودم نیست من متاسفانه درموردمردهایکم کج سلیقم نمیدونم چراعاشق مردهای سن بالاویکم تپلی ام که عینکی هم اگه باشن خیلی خوبه اکثردکترهای ایرانی این تیپین که من دوست دارم به هرحال هرکی یه سلیقه ای داره دیگه

  18. ایرج می‌گوید:

    به نظر من براد پیت بهترین الگو واسه ی کسایی که می خوان بازیگر بشن و به همه پیشنهاد می کنم زندگی نامه براد پیت رو حتما بخونن و برای شما ملینا جان یک بار دیگه با دقت نگاش کن بعد نظرت عوض میشه مطمئن باش

  19. خشایار می‌گوید:

    ملینا جان امیدوارم یک مرد با همین مشخصات پیدا بشه برات ولی اگه بعدش پشیمون شدی نگی نگفتم ها.ولی اینجا باید یک نظرم در مورد براد بدم که براد پیت یکی از بزرگان دنیاست و ما نباید فقط در مورد قیافش نظر بدیم.

    • ایرج می‌گوید:

      اتفاقا من هم با نظرت موافقم خشی جون براد پیت از نظر من تو دنیا تکه چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر زندگی حرفه ایش.
      برادلی دیوونتم داداش

پاسخی بگذارید

