آنا هاتوي با موي كوتاه در لوكيشن فيلم " One Day " در پاريس

فرستاده شده: اوت 31, 2010 توسط دانيل در Anne Hathaway, Celebrities
برچسب‌ها:

آنا هاتوي با موي كوتاه در لوكيشن فيلم » One Day » در پاريس

آنا هاتوي در لوكيشن فيلم در پاريس ديده ميشود

كار گردان فيلم لون شرفيگ ( كارگردان نامزد اسكار به خاطر فيلم An Ecution) و بازيگران آن انا هاتوي و جيم استارگس مباشند

داستان فيلم درباره دو شخصيت به نام هاي اما و دكستر است كه در سال 1988 با هم آشنا ميشوند و پس از ان طي بيست سال ، يك روز را در هرسال باهم ميگذرانند

در همين رابطه

اولين عكسها از جديدترين فيلم آنا هاتوي

آنا هاتوي در لوكيشن فيلم جديدش “One Day”

دیدگاه‌ها
  1. jigar bala می‌گوید:

    بانمكه من دوسش دارم!
    ممنون دانيل جان

  2. neda می‌گوید:

    1111111111111

  3. maral می‌گوید:

    ناز شده
    مرسی

  4. شمیم می‌گوید:

    بانمکه…موی کوتاه بهــــش میاد لباسشم نازه!!!!

  5. دانيل می‌گوید:

    من فكر ميكنم با موي كوتاه خوشگل تر شده

  6. فرانک می‌گوید:

    in model jadid behesh miyad
    It’s a nice Do

    model lebasesh ham naze

  7. alma می‌گوید:

    من این جیم استرجس را دوست دارم زییییییییییییییییییییاد.

  8. narges P می‌گوید:

    آنا رو یه مقدار تیپشو شکیلتر کردن تو فیلم فکر کنم همون روز قرارست داستانشم جالبه

  9. niusha می‌گوید:

    با این مدل مو با نمک شده.لباسشم خوبه.

  10. سحر می‌گوید:

    از این مدل لباسا خیلی خوشم میاد ! آنا اینجا خیلی خوب شده !

  11. shima می‌گوید:

    با این مدل مو خیلی ناز شده
    دوسش دارم
    موفق باشه
    ممنونم

  12. هلن می‌گوید:

    موی کوتاه خیلی بهش میاد
    نازشده

پاسخی بگذارید

