جديدترين عكسهاي هالي بري در مركز Jenesse در نيويورك

فرستاده شده: سپتامبر 2, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Halle Berry
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي هالي بري در مركز Jenesse در نيويورك

 

 

 

 

دیدگاه‌ها
  1. شمیم می‌گوید:

    اول

  2. شمیم می‌گوید:

    از هــــالی خوشم نمیاد خیلی نچسبه موهاش هم افــــتضاحه!!!!

    • شمیم می‌گوید:

      آقا نعیم و آقا دانیل اول بابت آپ هاتون و بروز رسانی سایت یه خسته نباشید میگم…من چند روزی نیستم ولی بعدش میام جبران می کنم و همه ی آپ ها رو نظر میدم.
      خواهش می کنم اگه از مایلی سایرس،کریستینا آگوئیلرا و تیلور سوئیفت و شریل کول،دوتزن کروس و میراندا کر مطلبی گذاشته شد جای منم خالی کنین چون من واقعا عاشقشونم!!!!
      ممــــــــنون.

  3. atousa می‌گوید:

    man taze varedam vali age mishe az britney ham ax bezarin chon man asheghesham

  4. Nastaran می‌گوید:

    هلی خیلی بامزست…ولی اگه موهاش بلند بود بهتر بود…

    سپاسگزارم

  5. mohsen می‌گوید:

    سلام
    واقعا سایت توپی دارید.تبریک می گم.
    انشاله تا celebdaily3000.wordpress.com
    برید!!!
    راستی حدود 25 تا مجله سلبریتی دارم(ok,star….)
    هر کی خواست می فروشم.
    با من در تماس باشید.
    mmbbk_2x@yahoo.com

    • SH!\/A می‌گوید:

      محسن جان الان تو نفرین کردی دیگه.یعنی سلب دیلی 3000 بار ایشالا فیلتر بشه؟؟؟؟؟:دی
      مجله هات شماره جدیدن؟؟

      • SH!\/A می‌گوید:

        عاشق این مدل موی هالی ام خیلی جذابش میکنه و البته از هیکل و لبخند زیباش هم نمیشه گذشت.

  6. آرکا می‌گوید:

    بانسترن موافقم
    موهای بلند خیلی بهش میاد

    خیلی دوسش دارم زیاددددددددددددد
    بازیش معرکست

    ولی بدلباس میپوشه
    استیلشو دوست دارم

  7. سحر می‌گوید:

    احساس می کنم چهره اش خیلی خسته اس !

  8. maral می‌گوید:

    فیسش جالب نیست ولی هیکلش خوبه

  9. niusha می‌گوید:

    خوشگل نیست…

پاسخی بگذارید

