کریستین استوارت در لوکیشن فیلم جدیدش "On The Road"

فرستاده شده: سپتامبر 3, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Kristen Stewart
برچسب‌ها:

کریستین استوارت در لوکیشن فیلم جدیدش «On The Road»

کریستن استوارت در لوکیشن فیلم جدیدش «On The Road» در نیواورلئان دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. atousa می‌گوید:

    11111

  2. آرکا می‌گوید:

    تیپای اسپرتشو دوست دارم
    فیس دخترونه و گیرایی داره

    دوسش دارم
    بدون گریم جالب نیست ولی

    استیلشم خوبه
    مرسی

  3. niusha می‌گوید:

    ازش خوشم میاد…به نظرم با موهای تیره بهتره…

    • Robsten_mahtab می‌گوید:

      منم موافقم……
      موهای تیره قیافشو دخترونه تر میکنه.
      با این رنگ مو شبیهه تازه عروسا شده.
      ………………………………………………………………………………………..
      only robsten

  4. atousa می‌گوید:

    khoshkele vali hamishe engar khabesh meiad va kheili kam mikhande

    • Robsten_mahtab می‌گوید:

      اتوساجان دلیل کم خندیدن کریس اینه که همش از عشقش دوره.اگه الان راب پیشش بود نیشش تا پشت گوشش باز بود.نبینم ناراحتیشوووووووووو.
      چشاش خماره واسه همین ادم احساس میکنه خواFش میاد.راب عاشق چشای خمارشه دیگه…………..
      مر30.بالاخره یه عکسی از کریس گذاشتین.
      ………………………………………………………………………………..
      ONLY ROBSTEN

  5. shima می‌گوید:

    ای جانممممممممممممممممممممممممممم
    فدای اون قیافه ی گرگی و جذابت بشم
    جانم چجوری موز میخوره،نوش جونت
    هیچ کسی به پات نمیرسه،همه جوره تکی
    عاشقتم بی حد و اندازه
    من بمیرم برات
    موفق باشی گل من
    ممنونم
    واقعااااااااااا عالی بود
    خسته نباشید

  6. atousa می‌گوید:

    mahtab jon man ghasde ehanat nadashtam etefaghan manham yeki az taraf daraye paropaghrsesham…………

    • Robsten_mahtab می‌گوید:

      وای اتوساجان ناراحت شدی من که چیزی نگفتم؟
      من که نگفتم توهین کردی گلم .فقط توضیح دادم.
      به جمع رابستنی ها خوش امدی………
      ……………………………………………………………………………..
      ONLY ROBSTEN

  7. atousa می‌گوید:

    narahat nasho shokhi kardam thank you

  8. Amir می‌گوید:

    من فقطو فقطو بخاطره فیلمه run awaye یش احترامه زیادی بهش قائلم ..

  9. سارا می‌گوید:

    چقدر کریس اینجا قیافش خستس !! حتما باید در چند روز آینده دوس پسرش راب و ببینه وگرنه از افسردگی میمیره !! شوخی کردم نریزین سرم من عاشق جفتشونم راب و کریس

  10. ایشین می‌گوید:

    چقدر من از این دو تا خوشم میاد
    عشقننننننننننننننننننننننننننن

  11. selena می‌گوید:

    بدم نمیاد ازش

  12. narges P می‌گوید:

    داستانه فیلم در مورد چیه ؟ کریستین یه نموره باید خودشو لاغر کنه

  13. SH!\/A می‌گوید:

    ایشون فعلن تقویت دارن میکنن خودشونو.
    چه عجب از اون حرکات ناشایست نثار جناب عکاس نکرد.
    رنگ موش زیبا نیس.اینجا صورتش پف کرده انگار گریه کرده.

  14. سحر می‌گوید:

    بچه ها یه چند تا عکس باحال از کریستین و رابرت دیدم گفتم بذارم اینجا شما هم حالشو ببرید ! 😀

  15. سحر می‌گوید:

    دیدگاه شما چشم به راه بررسی است ! دیگه چه صیغه ای یه ؟ ؟ ؟ 😀

  16. maral می‌گوید:

    فیس کریس خیلی وحشی و جذابه
    موی مشکی بیشتر بهش میاد

  17. ملینا می‌گوید:

    وایییی این چه قدرخشنه قیافش بهش میخوره ازاین دخترپرروها و…. باشه که همش اهل دعواو… هستندادم میترسه ازش نکنه طرفوبزنه هیچ ظرافت ونمک ومعصومیتی نداره چهرش دخترونه نیست

  18. Robsten Lover می‌گوید:

    جووووووووووووووووونم
    این دختر عشق منه
    خیییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییی دوسش دارم
    مرسی

    پ.ن:به نظر من این رنگ موش با آرایش خیییییییلی نازش میکنه ولی بیآرایش تیره بیش تر بهش میومد.

  19. tina می‌گوید:

    شبيه اما واتسونه… بعبارتي ديگه اما شبيه ايشونه

  20. robsten می‌گوید:

    عاشقشم
    چقد اینجا نازه خداااااااااااااااااااااااااااا
    الهی من قربونش برم
    فداش بشم هر روز نازتر از قبلش میشه
    همه مدل بهش میاد نازم
    only robsten

  21. کیمیا می‌گوید:

    هرکی به این بگه قشنگ واقعا بد سلیقه است………………………………………………..

    سیگاری معتاد……………………………………………..

  22. شمیم می‌گوید:

    فیسش بانمکه ولی چندان جذابیتی نداره…از قیافش معلومه که معـــــتاده!!!!!

  23. hiva می‌گوید:

    قیافش خوبه .
    اما بهتره فکش و عمل کنه . چون اگه پیر بشه فکش براش مشکل ساز می شه .
    یکی از دوستای منم دندون و فکش همین مدلی بود . دندونش باحاله اما فکش بد می شه .
    در کل با موهای مشکی و آرایش ملیح قیافش خیلی جذاب می شه .

پاسخی بگذارید

