جدیدترین عکسهای مایلی سایرس در پاریس

فرستاده شده: سپتامبر 5, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Miley Cyrus
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای مایلی سایرس در پاریس

مایلی سایرس 17 سال برای ادامه فیلمبرداری فیلم جدیدش «Laughing Out Loud» یا بصورت اختصاری «LOL» وارد پاریس شد.مایلی در این فیلم با دمی مور و اشلی گرین همبازیست.دمی مور در این فیلم نقش مادر مایلی را بازی میکند.


دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گوید:

    11111111111111

  2. aliemerdad می‌گوید:

    جالبه 3تا هوو.هر 3تا با جو جوناس در بازه های زمانی مختلف ارتباط داشتن…

  3. molod می‌گوید:

    دوم
    خوشگله ولی تکراری.همیشه یه تریپه

  4. سحر می‌گوید:

    بسمه تعالی
    اینجانب امروز مثل یه دختر خوب صبح زود از خواب بیدار شدم و منتظر آپدیت شدن شما نمودم ! اما مگر این علی آقای گل و بلبل اجازه می فرمایند که این جایگاه نصیب کس دیگری شود و ما عقده ایی نشویم ؟
    بدانید و آگاه باشید تمام گناه و تقصیر خودکشی آینده من بر گردن مستر علی است .
    این بود انشای ما ( یعنی وصیت نامه ما ) 😀

    • aliemerdad می‌گوید:

      الهییییییییییییییی
      نگو میس سحری…اتفاقا من چند روزه وقت نمیکنم خیلی کمتر میام.روزی 2یا3 بار بیشتر 11111111 نمیشم…

      • سحر می‌گوید:

        شوخی کردم بابا ! منم دیگه وقت نمی کنم که خیلی بیام! معمولا آخر شب یا نزدیک سحر میام همه رو با هم می بینم ! حالا هم که بیدارم واسه سحر خیزی نیست ! که من حاشا می کنم که چنین توانایی داشته باشم ! 🙂 از دیشب تا حالا نخوابیدم و در حال انجام یه سری کار هستم !

  5. سحر می‌گوید:

    از کلاه مایلی خیلی خوشم اومد ! منم می خوام !

    • aliemerdad می‌گوید:

      چه رنگیشو میخوای میس سحری؟خودم میخرم برات…
      در جواب جفایی که امروز روا داشتم برتو ای میس سحری…
      😀

    • سحر می‌گوید:

      ما مخلصیم 😉 شما دعا کن فردا که جوابا میاد همین تهران قبول شده باشم وگرنه باید چادرچاقچور کنم برم گرگان !!!!!! ( شکلک ترس و وحشت )

      • aliemerdad می‌گوید:

        ایشالا که برسی به خواستت.من که پایان نامم رو هم ارایه دادم و تموم شدددددددددد…ایشالا میرم برا phd

      • سحر می‌گوید:

        مبارک باشه ! شیرینی ما فراموش نشه ! چی خوندی شما ! ؟؟
        پایان نامه ارشد میگن خیلی سخته آره ؟ من از حالا واسه اون عزا گرفتم ! فکر کن !!!!!!!

  6. دانيل می‌گوید:

    چه بچه درس خونهایی داریم
    بابا در حد سیکل حرف بزنید تا ما هم بفهمیدم چی میگید

  7. دانيل می‌گوید:

    مایلی فقط لپ داره
    به همین خاطر برام قابل تحمله
    چون من یه تزی دارم که میگم
    دختر بدون لپ مثل زنبور بی عسله

  8. pooriya می‌گوید:

    یه خورده …. یه خورده که نه خیلی هیکلش بزرگتر از سنش میزنه!!!!!!!!
    ممنون از عکسا

  9. Maneli می‌گوید:

    لباسش تو عكس 5و7 خوشكله!

  10. maral می‌گوید:

    نازه ولی تیپش خیلی ضایع شده همش این تریپی تیپ میزنه

  11. Amir می‌گوید:

    اه اه استیله راه رفتنو نگاه تورو قران

    حالم ازش بهم میخوره .

  12. Katy می‌گوید:

    give me five آقا امیر!
    کوفتت بشه منم می خوام برم پارییییس….
    نفرت انگیز ترین موجود روی سیاره ی زمین مایلیه….نمیدونین چقد ازش بدم میاددد….
    تریپشو چیه آخه…..قبلنا بهتر لباس می پوشیدیا…..

  13. niusha می‌گوید:

    خیلی یه نواخته…ازش زیاد خوشم نمیاد…

  14. shima می‌گوید:

    چقدر ساده و نازه
    ممنونم

  15. mahdokht می‌گوید:

    aslan azash khosham nemiad tipesh han ke eftezahe

  16. شاهین می‌گوید:

    ازش خوشم نمیاد! زشت که هست هیچی مثله 40ساله ها لباس می بوشه!!

  17. محمد می‌گوید:

    خیلی شبیهه جسیکا البائه

  18. پرنیان می‌گوید:

    ننه بزرگ من خوشگل تر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. شمیم می‌گوید:

    تیپش قشنگه البته به جـــز بوتاش!!!خودشو که خیلی دوست دارم…عــــاشقشم خیلی بانمک و نازه!!!

پاسخی بگذارید

