عکسهای گما آرترتون در مراسم اهدا جوایز مرد سال مجله "GQ"

فرستاده شده: سپتامبر 8, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Gemma Arterton, Red Carpet
برچسب‌ها:

عکسهای گما آرترتون در مراسم اهدا جوایز مرد سال مجله «GQ»

گما آرترتون بازیگر فیلمهای جیمز باند و شاهزاده پارسی در مراسم اهدا جوایز مرد سال به انتخاب مجله «جی کیو» در لندن دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گوید:

    1111111111111111

  2. aliemerdad می‌گوید:

    چرا پاهاشو اونجوری باز کرده از هم؟خو مثل ادم صاف وایستا دیگه…
    😀

  3. سحر می‌گوید:

    خیلی چهره شرقی ایی داره ! تیپش اصلا خوب نیست !

  4. سحر می‌گوید:

    نمی دونم اما مثل اینکه گفتن 23-24 باید بیایم ! خودم یکشنبه میرم اهواز نیستم قراره دختر خالم بره ثبت نامم کنه ! ( به این میگن زورگویی 😉 ) شما از تاریخ دقیقش اطلاع داری ؟

    • سحر می‌گوید:

      الان رفتم تو سایت دانشگاه دیدم ! مال ما چهارشنبه 24 شهریوره !

      • سحر می‌گوید:

        ایشالا ! زودتر شیرینی دکتری تو بخوریم ! از الان دیگه آقای دکتری از نظر ما !
        بله میرم عروسی ! مرسی ! خیلی وقته دلم عروسی میخواد که برم خودمو هلاک کنم ! 🙂

      • aliemerdad می‌گوید:

        این خودمو هلاک کنمو خوب اومدی…

    • aliemerdad می‌گوید:

      نه هانی.اما بخوای میپرسم برات.تاریخای ثبت نام هر ساله تغییر میکنن…گفتی اهواز میری عروسی؟خوش بذگره…

      • aliemerdad می‌گوید:

        اوکی . ایشالا تو ارشدو بگیری منم دکتر شدم دیگه…
        😀

      • سحر می‌گوید:

        ایشالا ! زودتر شیرینی دکتری تو بخوریم ! از الان دیگه آقای دکتری از نظر ما !
        بله میرم عروسی ! مرسی ! خیلی وقته دلم عروسی میخواد که برم خودمو هلاک کنم !:-)

  5. neda می‌گوید:

    خواستم کامنت بزارم دیدم اینجا چه خبرهههههههههههههه؟؟بابا این حرفارو ول کنید بریم سر اصل مطلب کی شیرینیه عروسیه بخوریم……..سحر جون تبریک که ارشد قبول شدی ………..

  6. Amir می‌گوید:

    kheyli dosesh daram
    mimiram vasash ..yedonas

    tanQ

  7. مریم* می‌گوید:

    دوسششششششش دارم.
    آره سحر جون چهره ش شرقیه. به دل میشینه.
    ارشد قبول شدی! مبارکه!

  8. maral می‌گوید:

    مرســــی

  9. shima می‌گوید:

    توی عکس دوم باحال شده
    ممنونم

  10. سحر می‌گوید:

    مرسی از همه بچه های گل سایت که بهم تبریک گفتن ! همتونو دوست دارم !

  11. آمي تيس می‌گوید:

    قبل از هر چيز از تهيه كنندگان سايت بي نهايت كمال تشكر را دارم بخاطر به روز بودن و كيفيت سايت و اطلاعات كامل و جالب. خيلي خيلي ممنونم

  12. شمیم می‌گوید:

    فیسش بد نیست گیراست،هیکلش هم خوبه خوشم اومد!!!!

پاسخی بگذارید

