عکسهای اجرا تیلور سوئیفت در مسابقه "NFL"

فرستاده شده: سپتامبر 10, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Taylor Swift
برچسب‌ها:

عکسهای اجرا تیلور سوئیفت در مسابقه «NFL»

تیلور سوئیفت در حال اجرا در مسابقه خیریه «NFL» در نیواورلئان دیده میشود.

دیدگاه‌ها
  1. robsten life می‌گوید:

    خیلی بانمکه
    میدوسمش

  2. robsten می‌گوید:

    نازی دوسش دارم فراوووون
    ملوس شده اینجا

  3. naeimeh می‌گوید:

    واب تیلور خیلی ملوس و ناز …….عاشق موهاشم

  4. maral می‌گوید:

    خیلیییییییییی ملوسه

  5. Jigar Bala می‌گوید:

    خيلي دوسش دارم واقعا خانوم و خوشگل و نازه
    صداشم خيلي خوبه آهنگاشم خيلي دوس دارم
    خلاصه مي ميرم واست تيلور!!!!!
    ممنون

  6. Amir می‌گوید:

    نمیشه دوسش نداشت .. چون همیشه با اخلاقو کاراش حال میکردم .

    با این که زیاد از این جور موزیکا گوش نمیدم ولی اهنگاشو دوست دارم .

    ممنون .

  7. mylip می‌گوید:

    az daste in taylor

  8. سونا می‌گوید:

    خیلی لباساش قشنگن مخصوصا همین یکی

  9. پرنیان می‌گوید:

    لباسش مثل خودش ناز..

  10. شمیم می‌گوید:

    همیشه از این مدل لباسا میپوشه،دوستش دارم مثه عروسکِ!!!!

پاسخی بگذارید

