پاسخ مسابقه حدس بزنید شماره 3-نیکول کیدمن

فرستاده شده: سپتامبر 10, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Nicole Kidman, Who Is
برچسب‌ها:

پاسخ مسابقه حدس بزنید شماره 3-نیکول کیدمن

جواب مسابقه حدس بزنید شماره 3 نیکول کیدمن بود.این عکس مربوط به نیکول کیدمن در اکران فیلم «استرالیا» در سیدنی حدود 2 سال پیش میباشد

اسامی دوستانی که جواب درست دادند:

حمید

amin

Amir

Razy

انسی

آرکا

هلن

سلونا

Pooneh123

سیما

وانیا

با تشکر از همه دوستانی که در مسابقه شرکت کردند.

دیدگاه‌ها
  1. دانيل می‌گوید:

    تبريك به همه برندگان

  2. maral می‌گوید:

    منم تبریک میگمممممم

  3. حمید می‌گوید:

    من جا داره اینجا تشکر کنم از همه کسانی که به من کمک کردن تا به این موفقیت برسم بخصوص مادر و پدرم و معلمهای خوبم که همیشه و در همه حال غمخوار من بودند .من این مقام رو تقدیم میکنم به همه این عزیزان
    متشکرم !

  4. انسی می‌گوید:

    دو بار شرکت کردم هر دو بارم برنده شدم منتظر هتریکم هستم تبریک به همگی…

  5. shima می‌گوید:

    به هم ی دوستان خوبم تبریک میگم
    موفق باشید
    ممنونم بابت مسابقه ی عالیتون
    خسته نباشید

  6. Nastaran می‌گوید:

    تبریک به همه ی دوستان عزیز برنده…
    و بسیار ممنون ادمین خیلی رقابت زیبائی بود خیلی لذت بردم…مرسی

  7. Amir می‌گوید:

    تبریک به دوستان .

  8. شمیم می‌گوید:

    تبریک به همه ی دوستان!!!!

پاسخی بگذارید

