عکسهای مگان فاکس بر فرش قرمز فیلم "Passion Play" در جشنواره فیلم تورنتو 2010

فرستاده شده: سپتامبر 11, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Event, Megan Fox, Red Carpet
برچسب‌ها:,

عکسهای مگان فاکس بر فرش قرمز فیلم «Passion Play» در جشنواره فیلم تورنتو 2010

مگان فاکس در فرش قرمز فیلم جدیدش «Passio Play» در سی و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو دیده میشود.مگان فاکس در این فیلم که کارگردانی آن را میچ گلیزر بر عهده دارد با میکی رورک همبازیست.

میکی رورک در این فیلم نقش یک نوازنده ترومپت از دورخارج‌شده را بازی می‌کند که با زنی جوان با بازی مگان فاکس آشنا می‌شود. بیل موری هم نقش یک گانگستر محلی را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گوید:

    خوشگل شده
    مرسي

    • Jigar Bala می‌گوید:

      مگان قيافش با آرايش بد نيست ولي من نمي دونم چرا بعضي ميگن اين شبيه انجيه؟؟؟؟
      انجي كجا مگان كجا!!!!!!!!!!!!!!!!آنجلينا خيلي خوشگل تر از مگانه چه عمل كرده اشه چه نكرده باشه فيسش خيلي بي عيب تر از مگانه!!!
      تازه مگان يه عالمه عمل كرده كه سند هاش موجوده!!!

  2. ملینا می‌گوید:

    وای وای وای به قول برره ای ها یکی منو وگگیره ه یکی واسم اب قند
    ویاره دارم ومیرم
    زیبای خفته ی من شاه ماهی من پری دریایی من مگان جون ازعشق تومن مردم باورنداری مردم؟چه قدرزیبایی تواخه کف کردم توعکس اول خیلییییی هات وس ک س ی وجذابیییی مگه ازتوخوشگل ترهم میتونه توهالیوود باشه؟ بفرماازبس خوشگلی جیگربلاهم که ازت بدش میمومد مجبورشد به زیباییت اعتراف کنه

    • Jigar Bala می‌گوید:

      من گفتم اينجا خوشگل شده نگفتم زيباس!!!!
      من هيچي چيز زيبايي توي فيس مگان نمي بينم فقط چشماش قشنگه كه البته توي كل هاليوود هزار تا چشم قشنگ تر از چشم مگان پيدا ميشه!!!

  3. maral می‌گوید:

    تو بعضی از عکسها نگاهش خیلی جذابه

  4. Nastaran می‌گوید:

    ازش خوشم نمیاد…
    اما اینجا جذاب و خوشگل شده…

    ایشالا فیلم خوبی بشه…

    سپاسگزارم ادمین

  5. ملینا می‌گوید:

    واییی مگان چه قدرس ک س ی وعروسکیه قیافش من که دخترم اینومیبینم کف میکنم چه برسه به یه پسر
    من اگه لزبین بودم دوست داشم طرف تورابطه ام قیافش مثل مگان باشه مگان خیلیم قشنگ ارایش میکنه ازمگان خوشگلترتوهالیوودپیدانمیشه

  6. arash می‌گوید:

    مگان جون من که خیلی دوست دارم
    چقدر خوشگل و زیبایی.
    این بشر انگار مادر زادی دلبر به دنیا اومده سلیقشم که تو انتخاب تیپ وشوهر عالیه
    دلم میخواد کسی رو که تو ترانسفورمرز جای تو رو گرفته زنده زنده بسوزونم
    خیلی خیلی دوست داشتنی هستی

  7. aida golab می‌گوید:

    نخند بابااااااااااا با اون لثه هاش.چقدر تکراری شده این یه مدلی به اون موهات بده یه رنگی بکن
    پروتز لباش هم داره میره بد شده

  8. Ari_73 می‌گوید:

    In dokhtare vaghan shabi kholast!!!Ugh

  9. مهدي می‌گوید:

    نسبت بهش هيچ احساسي ندارم.

  10. pegah می‌گوید:

    خوشگله.

  11. shima می‌گوید:

    چه خانوم دوستداشتنی و بینظیری
    اجازه هست فداتون بشم؟
    ممنونم

  12. Solmaz می‌گوید:

    Voooy!kheili mah o jazabeeeeee

  13. Rihanna می‌گوید:

    نمیدونم پس چرا من چیزی تو این بشر نمی بینم؟…
    بنظرم خوشگل هست….اما نه انقد که همه خودشونو براش میکشن

  14. ali می‌گوید:

    خیلی جیگره!!!

  15. شمیم می‌گوید:

    چه دهن گشادی،این که بدتر از آنجیه!!!!وقتی میخنده همه ی دندوناشو میشه دید!!!!!

  16. lover boy می‌گوید:

    پس به این نتیجه رسیدی آنجی کجا هالیوود کجاست

  17. megan love می‌گوید:

    مگان هم خیلی خوشگله هم خیلی خوش هیکل ممکنه اینجا بد افتاده باشه ولی هر چی باشه از جولی پیر بهتره!

پاسخی بگذارید

