جدیدترین عکسهای تیلور سوئیفت در بورلی هیلز

فرستاده شده: سپتامبر 12, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Taylor Swift
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای تیلور سوئیفت در بورلی هیلز

تیلور سوئیفت امشب در مراسم اهدا جوایز موزیک ویدئو ام تی وی 2010در نوکیا تئاتر لس آنجلس اجرا خواهد کرد.

عکسهای کامل مراسم اهدا جوایز موزیک ویدئو ام تی وی 2010 را فردامیتوانید در سایت ببینید.

دیدگاه‌ها
  1. sara می‌گوید:

    چقدر ناز و ملوس
    خیلی دوستش دارم

  2. arash می‌گوید:

    اینجا دیگه 2222222222222

  3. jigar bala می‌گوید:

    من عاشق اين دخترم خيلي ناز و خوش اخلاق و خانومه صداشم خيلي باحاله
    آهنگاشم دوست مي دارم
    ممنون

  4. دانيل می‌گوید:

    يه جوريه به نظرم
    احساس ميكنم ديگه زيادي بور يا سفيد بايد باشه

  5. pooneh123 می‌گوید:

    من از تيلور خيلي خوشم مياد..خيلي هم آهنگ هاش ساده و زيباست .

  6. maral می‌گوید:

    ای جانممممم
    چه تیپ باحالی زده

  7. Maneli می‌گوید:

    خيلي خوشگل و نازههههههههههههههههههههههههههههههه!

  8. shima می‌گوید:

    همیشه تیپای جالب و رمانتیکی میزنه
    خیلیییییییی ملوس و نازه
    ممنونم

  9. niusha می‌گوید:

    تیلور خیلی نازه…
    راستی قدش چنده؟!

  10. سونا می‌گوید:

    خیلی ملوسه
    من یه دوست دارم قیافش عینه اینه

  11. پرنیان می‌گوید:

    جذاب.ناز.زیبا.جیگر…………………………………

  12. نگار می‌گوید:

    چقدر این عبوسه اصلا تو دل برو نیییییییییییییییست

  13. شمیم می‌گوید:

    واااااایی عزیزم خیلی بانمکه،دوستش دارم.

پاسخی بگذارید

