دانلود تریلر اصلی فیلم "توریست" The Tourist+عکس

فرستاده شده: سپتامبر 16, 2010 توسط دانيل در Angelina Jolie, Celebrities, Johnny Depp, عکس فیلم
برچسب‌ها: , ,

دانلود تریلر اصلی فیلم «توریست» The Tourist+عکس

تریلر اصلی و رسمی فیلم «توریست» با بازی انجلینا جولی و جانی دپ دیروز منتشر شد.

«فلوریان هنکل فون دونر سمارک» کارگردانی این تریلر رومانتیک را برعهده دارد.

فلورین هنکل فان دونرسمارک ، فیلمساز آلمانی در سال ۲۰۰۶ با فیلم «زندگی‌های دیگران» موفق به کسب جایزه‌ اسکار بهترین فیلم خارجی شد و توریست اولین پروژه‌ سینمایی‌اش بعد از چهار سال بیکاری است.

شرکت فیلمسازی «جی‌کی فیلمز» با همکاری «گراهام کینگ» و «تیم هدینگتون» تهیه و تولید این پروژه را برعهده داشته‌اند.

فیلمنامه‌ی «توریست» توسط «کریستوفرمک کواری» و «جعفری نچمانوف» به نگارش درآمده است.

این درام پرهیجان بازسازی فیلمی فرانسوی است که در سال ۲۰۰۵ توسط «آنتونی زیمر» کارگردانی شد.

فیلم‌نامه این اثر توسط «جولیان فلووز» نوشته شده و داستان فیلم ، درباره سفر پرماجرای یک توریست آمریکایی است که ازسوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب است و به همین علت در پوشش یک گردشگر از جایی به جای دیگر تغییر موقعیت می‌دهد ، تا اینکه پس از آشنایی با یک پلیس زن امکان گریز را از دست می‌دهد.

این فیلم در ماه دسامبر 2010 به اکران جهانی در خواهد آمد.

++++++

دانلود تریلر رسمی فیلم توریست با کیفیت HD

++++++

ویدئو این تریلر:

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گه:

    مرسي بايد فيلم باحالي باشه با وجود جاني و انجي!!

  2. maral می‌گه:

    انجی خیلیییییییی ناز شده با این گریم

  3. farshad می‌گه:

    کاش من جای جانی دپ بودم،
    عاشق انجلینام،
    بی نهایت زیباست
    واقعا ممنونم

  4. shakila می‌گه:

    ممنونم

  5. anelimoda می‌گه:

    جیگر جانی دپ

  6. pooneh123 می‌گه:

    فكر كنم از اون فيلم هايي باشه تا يك ماه تو فكرش باشي!

  7. Amir می‌گه:

    نعیم جان کل_ داستانو که تعریف کردی !

    ولی ممنون واسه لینک .

  8. niusha می‌گه:

    جانی و انجی با هم…حتما فیلم قشنگیه…
    جانیو دوست دارم…

  9. neda می‌گه:

    2تاشون جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررن

  10. arash می‌گه:

    آنجلینا بی نظیره من دیونشم
    خیلی دوسش دارم
    خدایا چی میشه با حجاب بیاد ایران
    زیباترین و باکلاس ترین بازیگر زن جهانه
    خیلی جیگره محاله کسی رو دستش پاشه
    من که با دیدن این عکساش انفاکتوس کردم
    یعنی با جانی دپ بازی کرده این یک سوپر اتفاقه
    من جانی رو تو بازیگرای مرد بی نهایت دوست دارم

    • martin karpan می‌گه:

      عجب فیلم هاتی باشه
      نشد یه بار آنجلینا فیلم بازی کنه صحنه نداشته باشه.
      تو همین تریلر ترکونده
      خدا کنه ایران جوری بشه که همه آزادی بیان و پوشش رو داشته باشن تا آنجی راحت و هر جوری که راحته بیاد ایران نه با ناراحتی
      چرا این همه توریست کمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. شمیم می‌گه:

    آنجی تو این فیلم خیلی ناز شده!!!!

  12. khaT می‌گه:

    وااااااااااااااااااااااااي ممنون…..خيلي خوشحالم….

  13. Maneli می‌گه:

    !cheqad shekle demi lovato bude be nazaram har2tash khoshgele

  14. arash می‌گه:

    این آنجلینا چه هیزمه تری به تو فروخته
    انگار از این که بی نظیره حرص می خوری
    راستی اینم بدون که من یکی از طرفدارای خیلی پر وپا قرص مگان هم هستم

پاسخی بگذارید

