دانلود آهنگ سریال قهوه تلخ با صدای مهران مدیری + مصاحبه مهران مديري

فرستاده شده: سپتامبر 17, 2010 توسط مهسا در موسیقی, دانلود موزیک, سینمای ایران
برچسب‌ها:, , ,

لطفا در حمایت از کمدین بزرگ کشور ,مهران مدیری,  قانون کپی رایت رو رعایت کنیم و از این سریال زیبا کپی برداری نکنیم…..

لوح های فشرده ی سریال قهوه تلخ  در تمامی فروشگاه های معتبر موجود میباشد و در اولین مجموعه از آنها , مهران مدیری خود , از مخاطبان تقاضا کرده که قانون کپی رایت رعایت بشه تا حقوق مادی و معنوی اون هم حفظ بشه.

قهوه تلخ 32 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند. اغلب بازیگران این مجموعه از یاران قدیمی مدیری هستند.

برای دانلود آهنگ  اینجا کلیک کنید.

++++++++++++++++++++

با انتشار اولین قسمتهای قهوه تلخ در شبکه نمایش خانگی، مهران مدیرٍٍی در سخنان جالبی، توضیحاتی درباره ساخت این مجوعه داد.

به گزارش پارس توریسم، قبل از پخش قسمت نخست قهوه تلخ ،مهران مدیری خطاب به مردم بابیان اینکه دلم خیلی برای شما تنگ شده ،توضیحاتی درباره ساخت این سریال ارائه می دهد .

قهوه تلخ یک کمدی تاریخی است

به گفته مهران مدیری از حدود 14 ماه قبل پیش تولید وتولید این سریال شروع شده و با گروهی متشکل از 250 نفر و با ساخت دکورهای بسیار عظیم و با دوخت صدها دست لباس و گریمهای بسیار سنگین این مجموعه ساخته شده است .به گفته مدیری این مجموعه 35 بازیگر اصلی دارد ودر واقع یک کمدی تاریخی است .

هدایای قهوه تلخ به روایت مدیری

این کار گردان وبازیگر مطرح تلویزیون درادامه بااشاره به اینکه قهوه تلخ هفته در سه قسمت و در یک بسته بندی شیک عرضه خواهد شد گفت : هدایای بسیار نفیسی شامل شش دستگاه آپارتمان با وسایل کامل به همراه صدها هزار جایزه نقدی از جمله جوایز مجموعه قهوه تلخ است.

وی ادامه داد: من خیلی بلد نیستم هدیه تبلیغ کنم ویا راجع به آپارتمان صحبت کنم ولی چون این مجموعه یک محصول فرهنگی است به خودم اجازه دادم که درباره هدایای آن و آپارتمان صحبت کنم .

جان من کپی نخرید

مهران مدیری درادامه سخنان خود خطاب به مردم گفت :ما که همیشه همدیگر را دوست داشته ایم و من همیشه عاشقتان بوده ام یک خواهش از شما دارم وآن این است که جان من (مدیری این عبارت جان من را سه بار تکرار کرد)نسخه کپی این سریال را از کسی نگیرید ویااز کسی نخرید .حتی در خانواده و حتی دربین خواهر وبرادرها.

مدیری افزود:حتی اگر پسرخاله یا دختر عمو بگوید که یک کپی از این سریال (قهوه تلخ )را به ما بده بگویید نه و بگو یید برو از سر کوچه بخر.

مدیری معضل کپی کردن آثار هنری را معضلی دانست که همیشه دراین سالها گریبانگیر آثار موسیقیایی ودیگر آثار هنری محصولات شبکه نمایش خانگی بوده است .

به گفته این بازیگرو کارگردان مطرح، این کار استفاده از نسخه کپی سه ضرردارد یکی اینکه نسخه های اصلی این سریال بسته بندی شیک ومحترمانه ای دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین قیمت ارزانی دارد. دوم اینکه کسی که از نسخه کپی این سریال استفاده کند از جوایزی که در مسابقه این سریال در نظر گرفته شده محروم می شود.

به گفته مدیری سوم اینکه گروه بزرگی مدتهای زیادی برای آن زحمت کشیده اند و پوستشان کنده شده وبا ذوق وشوق و با هزینه بسیار سنگینی ،تلاش کرده اند این مجموعه ساخته شودو بااین همه زحمت کپی کردن این مجموعه انسانی نیست و زحمت همه افرادی که برای ساخت آن تلاش کرده اند به هدر می رود.

امیدوارم قهوه تلخ بهترین کار ما باشد

مهران مدیری درادامه صحبتهای خود عنوان کرد : امیدوارم قهوه تلخ بهترین کار ما باشد و همه بازیگران بهترین بازیهای خودرا ارائه داده اند . در این مجوعه بهترین طراحی صحنه و لباس ،بهترین طراحی گریم ، بهترین طراحی نور، بهترین قصه وبهترین داستان ،بهترین بخش تهیه کنندگی و بهترین هرچه فکر کنید دراین مجوعه اتفاق افتاده است ومن خودم هم سعی کرده ام کار گردانی ام در قهوه تلخ متفاوت باشد ،یک تغییراتی، یک حرکاتی و یک پلانهای خوشگلی بگیرم که با گذشته فرق کند . امیدوارم این کاررا ببینید و لذت ببرید و کیف کنید .

مدیری در پایان گفت :انتقادات و پیشنهادات خودرا به ما برسونید و ماهمه سعی مان را کرده ایم و این مجموعه همه بضاعت مان بوده است

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گوید:

    مرسي
    من صداشو خيلي دوس دارم خيلي قشنگ ميخونه
    سريال قهو ي تلخ خيلي قشنگه من بي صبرانه منتظر قسمت بعديشم!!

  2. دانيل می‌گوید:

    مرسي مهسا جان
    اهنگش قشنگه

  3. مهسا می‌گوید:

    خواهش می کنم….من کلا کارای مهرانو دوس دارم!

  4. ava می‌گوید:

    I love him …ahange ghashangie

  5. Nastaran می‌گوید:

    دوسش دارم مهرانو خیلی زیاد…
    با همه ی وجودم و از ته قلبم براش آرزوی موفقیت میکنم.
    و چشم قول میدم کپی نکنم.

    متشکرم مهسا جان خیلی پست خوبی بود عزیزم.

  6. shima می‌گوید:

    فیلم جالب و متفاوتی بود
    صدای مهران حرف نداره
    ممنونم مهسا جونننننننننننننننن

  7. niusha می‌گوید:

    خوب بود…
    ممنون مهسا جون.

  8. maral می‌گوید:

    خیلی قشنگ خونده
    خدایی خوش صداست

  9. mina می‌گوید:

    مهران مدیری یک هنرمند واقعیه و ما قول می دیم که کپی نکینم خیلی دوست داریم توی دل همه ی ما جا داری.

  10. شمیم می‌گوید:

    مهران مدیری حرف نداره به این میگن هنرمند!!!!

  11. indra می‌گوید:

    به نطر من اقای مدیری رو دست نداره من واقعا دوسش دارم و ارزو دارم تمام قسمت ها فروش بره صداش هم که دیگه حرف نداره…

  12. سونا می‌گوید:

    ما وقتی باغ مظفرو داشتن می ساختن و جلوی مدرسه ما بود این باغ زیاد دیدیمش.
    خیلی ازش خوشم میاد.
    خیلی باحاله.
    همیشه با هیوندا ی سفیدش میومد.
    اون موقعه ها که هیچکی نداشت

  13. سارا می‌گوید:

    از تنها هنرمند واقعی که واقعا لبخند رو به لبامون میزاره با کپی نکردن و دانلود نکردن سریال قوه تلخ تشکر کنیم این حداقل کاری که میتونیم به عنوان تشکر از مهران مدیری بابت همه زحمتاش انجام بدیم پس بچه ها این سریال رو نه دانلود کنین نه کپی اصلش رو بخرین

  14. علی می‌گوید:

    روراست بگم همیشه همه چی رو دانلود میکنم اما این بار چون واقعا مهران مدیری رو قلبا دوست دارم به خواستش هم احترام میزارم و 2 تا مجموعه که تا حالا اومده رو خریدم عمرا هم به کسی بدم حتی دختر خاله هام بقیه رو هم میخرم دمت گرم مهران خان صدات تم ای ول داره

  15. farnoosh می‌گوید:

    salam khaste nabashin.tabrik migam be aghaye modiri be khatere kare jadido zibash mesle hamishe ok hast.dusetun daram

پاسخی بگذارید

