عكسهاي جديدترين سريال مهران مديري " قهوه تلخ "

فرستاده شده: سپتامبر 19, 2010 توسط دانيل در سینمای ایران, عکس فیلم
برچسب‌ها:,

عكسهاي جديدترين سريال مهران مديري » قهوه تلخ «

++++++++++++++

در همين رابطه

دانلود آهنگ سریال قهوه تلخ با صدای مهران مدیری + مصاحبه مهران مديري

+++++++++++++++

توضيح مهم

متاسفانه تعدادي از سايت ها به بهانه حمايت از اين سريال اقدام به گذاشتن لينك دانلود اين سريال به طور كامل كرده اند

براي حمايت از اين سريال از دانلود ان خود داري كرده و اصل ان را ميخريم


مهران مدیری خطاب به مردم گفت: ما که همیشه همدیگر را دوست داشته‌ایم و من همیشه عاشق‌تان بوده‌ام یک خواهش از شما دارم و آن این است که جان من (مدیری این عبارت جان من را سه بار تکرار کرد) نسخه کپی این سریال را از کسی نگیرید و یا از کسی نخرید. حتی در خانواده و حتی در بین خواهر و برادرها.

دیدگاه‌ها
  1. دانيل می‌گوید:

    قيمت پكيج اول كه شامل سه قسمت اين سرياله 4500 تومان ميباشد
    من خودم چهار سري خريدم
    براي خودم و سه تا خواهرام كه با خانواده هاشون ببينن

  2. niusha می‌گوید:

    سریال جالبیه…
    ممنون.

  3. noora می‌گوید:

    kheily bahal bood mer30

  4. mac می‌گوید:

    وای اصلا از این سریال هاخوشم نمیاد

  5. maral می‌گوید:

    فیلمش خیلی باحاله

  6. arash می‌گوید:

    باید خوب باشه

  7. shima می‌گوید:

    سریال خوبی از آب در اومده
    توضیحات مفید و جالبی بود
    ممنونم

  8. hasti می‌گوید:

    vayyyy.filmesh kheili bahale tahe khandas.hatman bebinin.mehran modiriiiii karash bi naziree

  9. شمیم می‌گوید:

    سریالای مهران مدیری حرف نداره!!!!

  10. angi می‌گوید:

    ازش حمایت میکنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

  11. mohsen می‌گوید:

    بشین تا حمایت کنییییییییییییییییییییییم

  12. katy می‌گوید:

    بــــــــــــــــلـــــــــــه درسته حمایت می کنیم بچه ها تو رو خدا جان هر کسی که دوس دارین کپی نکنین و کپی شو نخرین
    خواااااااااااااااهششششششششششششششششششش می کنم
    به قول خود مهران مدیری واقعا این کار غیر انسانیه
    تازه پکیج اولش نیم میلیون نسخه فروش کرده
    هوووراااااااااااااااا به افتخار مهران مدیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. شاهزاده خانمی از ماه می‌گوید:

    بابا خیلی باحاله

  14. شاهزاده خانمی از ماه می‌گوید:

    کارای مدیری یه دونست

  15. علیرضا می‌گوید:

    چرا تلویزیون بهش مجوز نداد ؟
    آخرشم میگن فارسی 1 بده….
    من یکی به هیچ وجهی پول این چیزا رو نمیدم.اثر ایرانی باید مجانی پخش بشه،این همه مالیات و هزارتا چیز دیگه میگیرن که به ملت حال بدن دیگه. بعد میان مجوز به سریال ساز خوب ایران نمیدن… خداییش مردم با چی شاد بشن؟
    البته آقای مدیری خیلی زحمت کشیده … من با ایشون مشکلی ندارم من با اونایی که دوست دارن مردم همش عزا ببینن و بزنن تو سرشون و گریه کنن مشکل دارم.
    سریالای ماه رمضون هم 1 دونه شاد و مفرح مثل 2 سال پیش و قبل تر نداشت….
    دوستان من اینا نظرای شخصی من بود .
    اگه زیاده روی کردم ببخشید … آخه اعصابم خرد شد

  16. parnian می‌گوید:

    بی چاره چقدر خرج کرده…..

  17. سونا می‌گوید:

    من خوشم اومد.من قول می دم نسخه کپی نخرم..

پاسخی بگذارید

