جديدترين عكسهاي آدريانا ليما در سواحل میامی

فرستاده شده: سپتامبر 22, 2010 توسط دانيل در Adriana Lima, Celebrities
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي آدريانا ليما در سواحل میامی

آدريانا ليما تاپ مدل برزيلي ويكتوريا سكرت در سواحل ميامي در حال استراحت ديده ميشود

براي ديدن عكسها در اندازه واقعي بر روي آنها كليك كنيد

+++++++++++++++

آدرس هاي هميشگي و بدون ف ي ل ت ر سايت

http://celebdaily.hid.ir

http://celebdaily.sub.ir

http://celebdaily.wex.ir

آدرس بعدي در وردپرس در صورت ف ي ل ت ر

http://celebdaily4.wordpress.com

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گوید:

    خيلي خوشگل و جذابه
    خوش هيكلم هست مرسي

  2. نگار می‌گوید:

    بد نیست کاملا معمولیه

    • Jigar Bala می‌گوید:

      نگار جان به همه ي نظراتت دقت كردم تقريبا از هيچ كس تعريف نكردي و از هيچ كس خوشت نمياد ميشه بپرسم به جز ماريا كري به چه كسي علاقه مندي؟؟
      چون از كامنتات مشخصه كه از هيچ كس خوشت نمياد!!

      • نگار می‌گوید:

        jigar bala خیلی بلایی من کیت وینسلت هیلاری داف سارا پاکستون ایشواریا رای خیلی دوستشون دارم ولی ازشون انتقادم میکنم ولی ماریارو بیشتر از بقیه دوست دارم و خیلی کم پیش میاد که ازش انتقاد کنم البته قبول دارم که چاق شده ولی خب حاملست دیگه ولی خب ذاتا ماریا رو خیلی دوست دارم

      • Jigar Bala می‌گوید:

        خوب چون از اونا انتقاد مي كني من فكر كردم علاقه اي بهشون نداري
        مرسي از جوابت عزيزم

  3. شمیم می‌گوید:

    خوشم میاد ازش،جـــــذابیتش جوریه که به دل می شینه…هیکلشم باحاله!!!!

  4. دانيل می‌گوید:

    خوشگل وخوش هيكله

  5. ava می‌گوید:

    kheyli naze

    khodaya ina cheghad esterahat mikonan, khaste nashan!

  6. pegah می‌گوید:

    خیلی خوشگل ونازه.

  7. maral می‌گوید:

    خیلی جذابه
    فیسشو دوس دارم
    مخصوصا چشاشو

  8. shima می‌گوید:

    چه هیکل باحالی داره
    کلا اکثر اوقات چهرشم خیلی جذاب و قشنگه
    ممنونم

پاسخی بگذارید

