فتوشاتهای کیت وینسلت در شماره اکتبر 2010 مجله "Vogue" چین

فرستاده شده: سپتامبر 22, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Kate Winslet, Magazine
برچسب‌ها:,

فتوشاتهای کیت وینسلت در شماره اکتبر 2010 مجله «Vogue» چین

دیدگاه‌ها
  1. Jigar Bala می‌گوید:

    آخ جون كيت!!عاشقشم!
    مرسي

  2. aliemerdad می‌گوید:

    جالبه واقعا.چقد چهره و هیکلشون تو فتوشات فرق داره با عکسای واقغیشون…

  3. وانیا می‌گوید:

    ادمین جان خبری شده به سایت just jared
    یه سری بزن من پریروز عکسای لئو رو گرفتم

  4. آنیلگا می‌گوید:

    خوشگل ودوست داشتنی…
    من عاچقتم کیت…
    بچه ها راست میگن ادمین جان هروقت از لئو و آوریل لاوین عکس پیدا کردی حتما بذار..ممنون

  5. آنیلگا می‌گوید:

    لباسش تو عکس آخر و اول خوشمله است

  6. وانیا می‌گوید:

    به x17online
    هم یه سری بزن اونا نزدیکتر بود اما مثل همیشه صورتش پشونده بود

  7. maral می‌گوید:

    ashegheshammmmmmm

  8. neda می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم بازیشم فوق العاده س .فتوشات های خوشکلی ان.مرسی ادمین جان

  9. arash می‌گوید:

    خیلی قشنگه مثل همه عکسای کیت
    بابا من که پاک دیونه وبلاگت شدم
    وقت نمی کنم وبلاگ خودمو چک کنم
    این قدر راجب تایتانیک حرف نزنید من تازه این فیلمو ترک کردم
    یک کاری میکنید دوباره برم نگاش کنمن
    ادمین عزیز دستت خیلی خیلی درد نکه واقعا» کارت درسته می خواستم بگم آلبوم جدید بریتنی که اومد حتما» خبرم می کنی؟
    خیلی خوش حال میشم؟
    اگه میشه جواب بده؟

  10. نگار می‌گوید:

    چرابینیش اینجوری شده اگه عمل کنه بد نیست اکثر اینا از این نظر مشکل دارن

  11. سحر می‌گوید:

    قبلا دوستش داشتم اما الان دیگه بهش حسی ندارم ! یه جوری شده !

  12. Ramtin می‌گوید:

    salam

    merc az zahmate ruzaneye shoma , faghat ye pishnahad.tag’e zire ax’atun kheili bozorge ! age in CelebDaily ro yekam kuchik koni ya hadde aghal un Tik’o bardarin kheili behtar mishe

  13. mm می‌گوید:

    تو دوران تایتانیک و …دوسش داشتم

  14. love selena می‌گوید:

    عزیزم …. چه قدر من اینو دوست دارم
    یه وقار خاصی تو چهرشه
    خیلی شیک و تکه
    بازیشم که فوقالعادست
    در کل عاشقشم!!!
    مرسی

    • Jigar Bala می‌گوید:

      AGREE

    • arash می‌گوید:

      باهاتون کاملا» موافقم
      راستی تو نظرات مایلی هم اصلا» منظورم شما نبودی

      • love selena می‌گوید:

        مرسی !!
        arash جان ممنون… متوجه شدم
        راستی توی قسمت نظرات وبلاگت برات نوشتم که چه جوری باید عکس بزاری !!

    • arash می‌گوید:

      دستت درد نکنه بینهایت ممنون ازت
      شما طرفداره سلنا هستید من که تا الان فقط دوسش داشتم اما دیشب یکی از دوستام یک کنسرت بهم داد ازش که عاشقش شدم خیلی قشنگ بود
      round and round بی نظیر بود عالی
      بازم از شما متشکرم خیلی خیلی زیاد
      بازم به وبلاگم بیا خیلی خوش حال میشم

      • love selena می‌گوید:

        ای ول ……….
        یه نفر دیگه به جمع طرفداران میلیونی عشقم پیوست
        تبریک میگم
        در مورد مطلب هم خواهش میکنم کاری نکردم …
        از همین الانم اعلام کنم به شدت طرفدار وبلاگ باحالت شدم !!

  15. reihane می‌گوید:

    متنفرم ازش….اه اه اه

  16. شمیم می‌گوید:

    زیاد به دلم نمیشینه،ژستاش هم تو این شاتا خیلی مسخره است مخصوصا تو شات سوم انگار میخواد بره دعــــوا D:

  17. نگار می‌گوید:

    خانم ها و اقایان اینجا میانگین سنی افراد چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  18. niusha می‌گوید:

    من کیتو فقط تو تایتانیک دوست دارم…
    از شاتاش هم خوشم نیومد…انگار عصبانیه…

  19. shima می‌گوید:

    مثل همیشه ناز و دوستداشتنی
    فتوشاتهاش خیلی قشنگ و جذاب بودن
    ممنونم

پاسخی بگذارید

