چارليز تيرون در حال خريد در پاريس

فرستاده شده: سپتامبر 22, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Charlize Theron
برچسب‌ها:

چارليز تيرون در حال خريد در پاريس

چارليز تيرون بازگير آفريقايي و برنده اسكار هاليوود در حال خريد در منطقه اليزه در پاريس ديده ميشود

+++++++++++++++

آدرس هاي هميشگي و بدون ف ي ل ت ر سايت

http://celebdaily.hid.ir

http://celebdaily.sub.ir

http://celebdaily.wex.ir

آدرس بعدي در وردپرس در صورت ف ي ل ت ر

http://celebdaily4.wordpress.com

دیدگاه‌ها
  1. نگار می‌گوید:

    11111111111111111111111111111111111

  2. Jigar Bala می‌گوید:

    از اين ناز تر توي كل هاليوود پيدا نميشه
    خيلي خوش تيپ و خانوم و خوشگل و خوش هيكل و جيگره
    همه چي تمومه من كه ديگه نمي دونم چه جوري بايد ازش تعريف كرد!!
    خيلي نازه عاشقشممممم
    هميشه تيپاي خانومانه و خوب ميزنه
    اينجا تيپش خوبه
    عينكشم خيلي باحاله
    واي خداي من ديگه هر چي بايد مي گفتم گفتم!!
    مرسي

    • love selena می‌گوید:

      غیر از جمله ی اول با همش موافقم …
      واقعا تبریک میگم طرز بیانت خیلی قشنگه…
      همیشه نظرات خیلی خوشگلن … مرسی

  3. نگار می‌گوید:

    پاهاش قشنگههههه

  4. نگار می‌گوید:

    23 وساکن تهران هستم شما هم تهرانید اسمتون چیه؟

  5. نگار می‌گوید:

    تمام کسانی که اینجا نظر میدن زیر 20 سال هستند؟

  6. دانيل می‌گوید:

    مجلس ظاهرا زنونه هستش
    نگار جان خيلي از كساني كه اينجا نظر ميدن بالاي 22-23 سال هستند

  7. ava می‌گوید:

    benazare man ham shik khoshgel khoshtip va ba classe

  8. سحر می‌گوید:

    واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عاشق این بشرم ! بی شرف هیچ نقصی تو صورتش نداره ! کوفتش نشه ایشالا !
    بچه ها فیلم the astronaut`s wife رو دیدید ! چارلیز با جانی دپ معرکه بازی کردن !

  9. Robsten_mahtab می‌گوید:

    وای خدایا چی میشد منو پسر می آفریدی میرفتم چارلیزتیرون رو میگرفتم.
    من اگه پسر بودم دلم میخواست با3نفر ازدواج کنم:
    1.کریستین استوارت
    2.سلنا(این گزینه اصلی)
    3.چارلیز

    • Jigar Bala می‌گوید:

      من اگه پسر بودم صد در صد شارليز و انجي توي ليست بودن به علاوه ميراندا كه ازدواج كزد از دستم پريد!!

    • Robsten_mahtab می‌گوید:

      عسل جون من کلا با سلب فایی ها مخالفم.
      من تو باند همون رابستنی هام که چندبار اومدیم سلب فا.اتفاقا یبار اونجا باهات دعوام شد.(ولی اینجا ازت خوشم اومد)
      اینجا جو خیلی بهتره.همه بچه هاش باحالن.
      سلب فا به دلیل اینکه مدیرش از توایلایت بدش میاد بقین مجبورن که……..
      …………………………………………………………………………………………..
      شرمنده به سلب فا توهین شد.این حرف تو گلوم گیر کرد باید میگفتمش.
      با تشکر

      • Jigar Bala می‌گوید:

        اونجا با چه اسمي نظر مي دادي؟؟

      • نگار می‌گوید:

        خوشگلا من میرم بخوابم بای تا فردا

      • sara می‌گوید:

        اخ گل گفتی مهتاب جون
        منم اصلا از انجی خوشم نمیاد
        کلا از خانوادش بدم میاد
        رابستن یه چیز دیگن
        منم فهمیدم مجید خیلی با رابستن مشکل داره ولی انجیو خیلی دوستداره
        جو اینجا عالیه
        خوشحالم که هم عقیده ایم
        بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

  10. شمیم می‌گوید:

    چه تیپ باحالی…هم خوشتیپ هم محبوب و هم جـــــذابه…خوشم میاد ازش!!!!

  11. maral می‌گوید:

    رنگ موش زیاد جالب نیست

  12. ماریانا‏ می‌گوید:

    این بازیگر عشق و نفس منه خیلی خیلی دوسش دارم هر دفعه میبینمش قربون صدقه اش می رم از بس که این بشر نازه؛متانت؛خوش تیپی؛زیبایی,…دیگه چی بگم همه چی داره دوستت دارم چارلیز
    ممنون

    • love selena می‌گوید:

      نظر کاملی بود … با جود شما و جیگر بلا ( آخ خدا من نمی تونم به این اسم واکنش نشون ندم … خیلی باحاله !! ) دیگه جای خالی برای نظر من نمی مونه !!
      مرسی عزیزم

  13. الناز می‌گوید:

    چارلیز ترون را خیلی دست دارم.خوشگل وخوش هیکل

  14. shima می‌گوید:

    وای چارلیز تو محشری
    خوشگل و خوش هیکل و دوستداشتنیی
    خیلی دوسش دارم
    ممنونم

  15. hasti می‌گوید:

    mahtab jooon pas in mardaa hagh daran kheili ba ensafan k miran 2 ta zan migirannnn!!!!

  16. hasti می‌گوید:

    mahtab jooon pas in mardaa kheili ba ensafan k miran 2 ta zan migirannnn!!!!

پاسخی بگذارید

