اجراي سلنا گومز در برنامه “Good Morning America” + لينك دانلود ويدئو

فرستاده شده: سپتامبر 23, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Selena Gomez
برچسب‌ها:

اجراي سلنا گومز در برنامه “Good Morning America” + ويدئو

++++++++

در پائين لينك دانلود دوتا از اهنگهاي اجرا شده در اين مراسم رو ميبينيد

همون حا هم ميتونيد خود ويدئو ها رو ببينيد

download

>

download

دیدگاه‌ها
  1. ویکتوریا می‌گوید:

    111111111111111111111111111111111111

  2. shiMa می‌گوید:

    وای واقـعا ممـنون باورتـون نمیشـه همین الـان داشـتم دنبال دانلـودش میگـشتم!
    واقـعا مرســی…

  3. دانيل می‌گوید:

    لينك دانلود ها خراب بود ولي الان درستشون كردم
    همون جا كه ويدئو ا رو آپلود كردم ميتونيد خود ويدئو رو هم ببينيد

    • سحر می‌گوید:

      دنیل جان تازگی ها خیلی فعال شدی دیگه شبها هم پست میزاری ! دستت درد نکنه واقعا !

      • دانيل می‌گوید:

        سحر جان قبلا خود نعيم نبود
        به همين خاطر مجبور بودم هميشه مطلب بزارم
        ولي الان كه خود نعيم اومده به كارهام ميرسم و شبها كه وقتم بيشتره مطلب ميزارم
        چون در طول روز خيلي خيلي كارم زياده

  4. neda می‌گوید:

    خوشم میاد ازش و چه جالب شلوارش کپ شلوار منه.مرسی دنیل جان

  5. shima می‌گوید:

    چقدر لباسش بهش میاد
    خیلیییییییییی دختر ناز و تو دل بروئییه
    ممنونم بابت عکسها و لینک دانلود
    خسته نباشید

  6. love selena می‌گوید:

    مثله اینکه شما قصد دارین امشب من رو سکته بدین ….
    من خودم همین جوری دارم واسه این دختره میمیرم لازم نیست شما آتیشو تند تر کنید (شوخی می کنما!!!)
    عشق من تکه ….
    مثل و مانند نداره …
    ماه جلوش کم میاره ….!!
    خورشید از خجالتش صبحا بیرون نمیاد !!!
    خدا هر چی زیبایی بوده رو توی صورت گرد عششقم گزاشته…
    هر چی مهربونی بوده رو توی قلب بزرگ این فرشته ی زمینی گزاشته
    آخه فرشته کوچولوی من بهت چی بگم ؟؟؟؟
    هر چی داد می زنم عاشششششقتم که نمی شنوی …!
    دیگه چی کار کنم ؟؟؟؟
    فرشته کوچولوی خوشگلم
    الهی فدات شم
    تمام زندگیم…
    ….
    ..
    .

    مرسی
    یه دنیا ممنون ….

  7. شمیم می‌گوید:

    تیپش دخترونه و باحاله بهــــ ـــش میاد…!!!!

  8. ava می‌گوید:

    cheghad kafshesh khoshgele

  9. reihane می‌گوید:

    تیپش خوبه ولی ازش خوشم نمیاد

  10. pegah می‌گوید:

    چقدر نازه.

  11. arash می‌گوید:

    من که خیلی دوسش دارم
    خیلی خوشگل و با کلاسه
    صداش هم خیلی نازه
    صورتش هم بی نهایت نمکیه
    کلا» دوسش دارم

  12. arash می‌گوید:

    خیلی تکی

  13. maral می‌گوید:

    هیکلش و تیپش اینجا عالی شده

  14. کیمیا می‌گوید:

    دانیل واقعا مرسسسسسسی……………….

    سلنا رو دوست دارم………………………..

پاسخی بگذارید

