جدیدترین عکسهای مگان فاکس و شوهرش در استودیو سیتی

فرستاده شده: سپتامبر 23, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Megan Fox
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای مگان فاکس و شوهرش در استودیو سیتی

دیدگاه‌ها
  1. دانيل می‌گوید:

    الان درست شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  2. maral می‌گوید:

    مگان طبق معمولش تیپ زده
    دوسش دارم
    مرسی

  3. ستاره می‌گوید:

    خوبه اینا واسه عروسی شون خرجی نکردن و گر نه می گفتیم پول ندارن لباس بخرن
    اینا چیه مگان یک عمره داره می پوشه؟

    شوهرشم مثل مادر دالتونا شده
    توی کارتون لوک خوش شانس

  4. نگار می‌گوید:

    موهاش چه شباهتی داره به موهای من

  5. Robsten_mahtab می‌گوید:

    این کلاه مگان سر دلمه.
    به دلم مونده یبار بی کلاه ببینمش

  6. mac می‌گوید:

    با لباس خونش پریده بیرون

  7. Soha می‌گوید:

    اه اه ! اين چرا اينجوريه؟ شوهرشم خانمي برا خودش!

  8. shima می‌گوید:

    عزیزم کلاتو بر دار چهره ی ماهتو ببینیم
    ولی همینجوریشم ناز و بی نظیری
    خوش باشن
    ممنونم

  9. شیرین موش موشک(ملینا) می‌گوید:

    اول ازهمه سلام نگارجووووونم دوم ازهمه اخه مگان جون دختر دریا فرشته ی زیبای شب های تنهایی من اون کلاهتو بده بالا تااون چشمای دریاییت معلوم بشه ومن توش غرق بشم چه قدرتوماهی اخه توااین عکساحتی اگه صورتتم معلوم نباشه بازم جذاب وگیرایی ودل همه ی پسرارو میبری من که دخترم بادیدنت کف میکنم چه برسه به یه پسرمگان جون توماه منی خوشگل منی عروسک منی نازتوبرم من موش موشک بلاوکوچولوی من چه بامزه کاهتو کشیدی روصورتت بخورمتتت
    ولی ازشوهرت خیلی سرتری ارزوداشتم داوید ویا همسرت میشدمگان جون چون اونم مثل توجذابه

  10. شمیم می‌گوید:

    فکر کنم فقط همین یه کلاه و همین یه جفت دمپایی رو داره!!!!
    بدون آرایش قیافش خیلی معمولیه…

  11. hasti می‌گوید:

    cheghad in bashar daghooono bad tipe,man ta sare koooche mikham beram enghad be khodam miresamo jelo ayne vaymisam k az raftan monsaref misham.oonvaght in …

پاسخی بگذارید

