عکسهای جولیا رابرتز در فرش قرمز اکران لندن فیلم "Eat, Pray, Love"

فرستاده شده: سپتامبر 23, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Julia Roberts, Red Carpet
برچسب‌ها:, ,

عکسهای جولیا رابرتز در فرش قرمز اکران لندن فیلم «Eat, Pray, Love»

جولیا رابرتز در ادامه اکران اروپایی فیلم «بخور،دعا کن،عشق بورز» در فرش قرمز این فیلم در لندن دیده میشود.

دیدگاه‌ها
    • shima می‌گوید:

      چقدر جولیا دوستداشتنی و ماهه
      خیلیییی دوسش دارم
      قیافش خیلی مهربونه
      من به عنوان یه بازیگر عالی قبولش دارم
      ممنونم

  1. Jigar Bala می‌گوید:

    دهن جوليا توي كل هاليوود پديدس!!چه جوري انقد كش مياد؟؟
    ولي جدا از شوخي خيلي دوسش دارم بازيگر خيلي خوبيه
    درسته تيپ و هيكل نداره ولي با هنرش ارزش پيدا كرده از همينش خوشم مياد!!
    مرسي

  2. شمیم می‌گوید:

    تیپش خیلی زشته،اون کفشای قرمزش هم که از زیر پاچه های بلند و گشاد شلوارش زده بیرون هیچ هماهنگی با لباساش نداره،ولی نمیشه دوستش نداشت واقعا بازیگر خوبیه…موهاشم قشنگه!!!!

  3. نگار می‌گوید:

    شبیه ی حشرست موهاش خوبه

  4. ستاره می‌گوید:

    یکی طراحای امریکایی اوایل معروفیت جولیا در موردش گفته بود
    جولیا هیچی از مد سرش نمی شه و بد لباس ترین بازیگر هالیووده که هر چی می رسه می پوشه
    من الان واقعا حرفشو تایید می کنماین چند وقت لباس ادمی نپوشیده

  5. maral می‌گوید:

    مطمئنم فیلم خیلیییییییی جالبی هستش

  6. سارا می‌گوید:

    بازیش بیسته، ولی من موندم براد پیت از چیه این خوشش اومده بود که باهاش ازدواج کرده بود؟

پاسخی بگذارید

