منتخب عكسهاي داغ و تابستاني سلبريتي ها در ساحل

فرستاده شده: سپتامبر 24, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Hot Photo, عكسهاي جالب, عكسهاي داغ
برچسب‌ها:,

منتخب عكسهاي داغ و تابستاني سلبريتي ها در ساحل

تابستان تمام شد و پائيز فرا رسيد وديگر فصل پوشيدن بيكيني نيست

سلبريتي ها در طول تابستان اندام و بيكيني هاي خود را ر معرض ديد علاقمندان خود گذاشتند

كماكان خواهران كارداشيان علاقه وافري به نشان دادن خود در بيكيني بودند

بريتني با بيكيني فيروزه اي رنگ بازگشت خودش را اعلام كرد

ميراندا كر و آلساندرا آمبروسيو م زيبايي خاص خود را داشتند

از ديگر سلبريتي هاي دوست داشتني در تابستان ميتوان از ريحانا ، اشلي تيزدال ، كرستين كاوالاري ،كارمن الكترا و …..نام برد

دیدگاه‌ها
  1. shima می‌گوید:

    ممنونم

  2. Jigar Bala می‌گوید:

    هيكل ميراندا از همه قشنگ تره خيلي قشنگ و كشيدس اندامش
    الساندرا خيلي لاغره اين جوري خوشم نمياد!!
    جالب بود مرسي

    • Jigar Bala می‌گوید:

      هيكل ريانا خوبه
      آدرايانا هيكلش حرف نداره
      هالي بري هم خيلي خوش هيكله
      سلنا هم خوبه بيكينيش خيلي نازه
      مايلي هم خوبه
      تقريباً هيكل همشون عاليه به جز جوليا و هايدي مونتاگ!!
      اندام هايدي خيلي چندش آوره من كه متنفرم از اندام مصنوعي و مزخرفش!!

  3. love selena می‌گوید:

    قربون سلنا بشم من که تکه
    فداش شم من
    با اون بیکینی آبی عروسکیش…
    توپولوی خودم …. ( حالا نیاین بگین کجاش تپله …. منظورم اینه که تو پره ولی به نظرتون میشه بنویسم تو پر خودم ؟؟؟!!؟!؟!؟!)
    فدات شم خوشگلم
    عمرم
    عششششششقم

    بعد از سلنا هم بریتنی و ریحانا رو خیلی خیلی دوست دارم
    هر سه تاشون عشششقن

    مرسسسسسی

  4. naeimeh می‌گوید:

    یعنی 111111111111111111 شدم؟

  5. دانيل می‌گوید:

    آوريل رو به خاطر كوچول موچول بودنش دوست دارم
    ولي نميدونم چرا از اين عكس كتي پري خيلي خوشم مياد
    🙂

  6. naeimeh می‌گوید:

    خودمم میدونستم غیر ممکنه!!!!!!!!!!!!

  7. aida golab می‌گوید:

    لیند سی لوهانو چه شیکمی داره

  8. شمیم می‌گوید:

    من هیکل میراندا رو خیلی بیشتر از الساندرا دوست دارم،الساندرا دیگه زیادی لاغره!!!
    بیکینیِ میراندا هم خیلی خوشگله کلا خیلی دوست داشتنیِ…فیسشو می پسندم!!!!

  9. آرکا می‌گوید:

    دانیل جون این پستت حرف نداشتتتتتتتتتتتتتت عزیزم
    هرکی به نحوی بیکینیش خوب بود

    به جز الساندرا و ونسای بی ریخت
    پاریسم مثل همیشه شیک

  10. شمیم می‌گوید:

    واااااای هیکلِ هایدی مونتاگوووووو!!!!D:

  11. mm می‌گوید:

    خیلی ممنون جالب بودن
    اینطوری که نگاه میکنم هیکل بریتنی از خیلیا بهتره
    سلنا و کتی و میراندا رو خیلی دوست دارم
    ادریانا هم خوشم میاد…

  12. دانيل می‌گوید:

    چرا پنه لوپه آشفته است توي اين عكسش

  13. arash می‌گوید:

    بریتنی جون که عالییییییییییییییی بود
    بی نظیر چه نازه این بشر
    با اون نگینه خوشگلش خیلی تکه مثله جواهره این دختر هیکلشم خوبه
    سلنا هم که خیلی شیرین و دوست داشتنیه مثل پروانس
    کیتی خوبه و ناز شده
    ریحانا هم دوست داشتنی فقط مثل قاتلا پره خالکوبیه
    آوریل که خوشگله مثله همیشه
    پاریس حالمو بهم زد
    مایلی هم که برنزه کرده
    هایدی مونتانگ که هیکلش مثله گوریله
    لینزی هم شکم اورده
    ولی باز میگم بریتنی وسلنا جون تکن تک
    بریتنی چه قدر نازی
    هیچکدوم نگین تو ناف ندارن دلشون بسوزه بااین که دوسشون دارم
    سلنا هم خوبه دلش نسوزه

  14. arash می‌گوید:

    دانیل تو مارو با این پستات کشتی
    ایول داری

  15. سحر می‌گوید:

    از بیکینیه میراندا کر و اشلی تیزال و سلنا خوشم اومد ! خوجل بودن !

  16. نگار می‌گوید:

    پاریس همیشه خوشتیپه

  17. maral می‌گوید:

    kheily poste jalebi bood
    mercccccccccccccccccc

  18. pegah می‌گوید:

    همشون خوشگلن.ولی آدریاناخیلی جیگره.سوفیا فیسش جالبه.

  19. Maneli می‌گوید:

    heikale rihanna az hamashun ghashangtare badesham miranda vali kheili laghare vanessa ke kheili kutas britney ham eftezas selena ham khube

پاسخی بگذارید

