پاسخ مسابقه حدس بزنید شماره 5 و اسامي برندگان

فرستاده شده: سپتامبر 24, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Jessica Simpson
برچسب‌ها:

جواب مسابقه شماره 5 و اسامي برندگان

جواب مسابقه :جسيكا سيمپسون در مراسم 2006  CFDA Fashion Awards

اسامي برندگان

هلن

ارمي

Elitney

reihane

عاطفه

وانيا

آرش

نسترن

+++++++++++++++++++++

دوستان ميتونن جوابها رو در پست مربوطه مشاهده كنند

مسابقه حدس بزنید 5-این عکس متعلق به چه کسی است؟

دیدگاه‌ها
  1. maral می‌گوید:

    tabrikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk b hameye barandegan

  2. Jigar Bala می‌گوید:

    اسم منو يادتون رقت توي برنده ها بنويسيد!!;)
    تبريك به همگي!!

  3. arash می‌گوید:

    ببخشید من درست جوب دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه خوب خدایا شکر یک بار ما برنده شدیم
    خیلی خوب شد
    جسیکا مدل موش و هیکلش معلومش میکنه
    دانیل جون خیلی خیلی ممنون از شما
    خوش حالم کردی
    راستی برای فرستادن جواب غیر از نظر باید کاره خاصی کرد؟

  4. سحر می‌گوید:

    بچه ها همگی مبارکتون باشه !

  5. ستاره می‌گوید:

    تو رو خدا نرین جوابا رو ببین که من از خجالت اب می شم می رم تو زمین!!
    (الان همه می رن ببینن من چی حدس زده بودم نه؟)

  6. shima می‌گوید:

    تبریک میگم به همه ی دوستای خوبی که برنده شدن
    ممنونم بابت این مسابقه ی عالیتون
    خسته نباشید

  7. شمیم می‌گوید:

    من فکر کردم کری آندروودِ…
    در هر صورت تبریک به همه ی دوستای برنده!!!!

  8. sara2-4 می‌گوید:

    وای من میخواستم بگم باز گفتم اون چاق تر بود حیف شد

  9. کیمیا می‌گوید:

    به برنده ها تبریک میگم ………………….

    ودیگه با دانیل کاری ندارم با این مسابقه های سختش…………………

    byyyyyyye for now……………….

پاسخی بگذارید

