جديدترين عكسهاي ونسا هاجنز در حال خريد در لس آنجلس

فرستاده شده: سپتامبر 27, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Vanessa Hudgens
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي ونسا هاجنز در حال خريد در لس آنجلس

ونسا هاجنز در حال خريد در لس آنجلس ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. سحر می‌گوید:

    11111111111111111111111

  2. شمیم می‌گوید:

    چه عجب دست از اون شلوارای بلندش که خیابونا رو جارو می کرد برداشت!!
    تیپش بد نیست ولی فیسش اصلا به دلم نمی شینه!!

  3. رامین می‌گوید:

    خدایی اشتباه میکنید چرا شما خانوما بد میگین به هم جنسای خوشکلتون
    این خوشکله همه چیش خوشکله

    • شمیم می‌گوید:

      آقا رامین خوب سلیقه ها فرق می کنه شاید به نظر شما خوشگل باشه اما به نظر من اینطور نیست اتفاقا من به کسایی هم که به نظر خودم خوشگل باشن نه تنها چیزی نمیگم تازه خیلی هم ازشون تعریف می کنم!!

  4. Robsten_Mahtab می‌گوید:

    من از ونسا به یه دلیل خوشم میاد چون با زاکه .اگه با زاک نبود چششو نداشتم.

  5. عسل جونی می‌گوید:

    خوبه ولی گاهی طرز ایستادنش کنار زاک رو دوست ندارم اینجا از بازار میوه فروشها میوه خریده خیلی خسته شده زیاد ژست نگرفته

  6. ستاره می‌گوید:

    پاهاش با هم فرق می کنن!!!

  7. shima می‌گوید:

    خیلی بانمکه
    ممنونم

  8. mac می‌گوید:

    چقدر تو این عکسا زشته.مرسی

  9. Maneli می‌گوید:

    خيلي بانمك شده هر وقت كمتر آرايش ميكنه بهتر ميشه اينطوري دوسش دارم!!

پاسخی بگذارید

