سلنا گومز در افتتاح خط توليد لباس هاي جديدش

فرستاده شده: سپتامبر 27, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Selena Gomez
برچسب‌ها:

سلنا گومز در افتتاح خط توليد لباس هاي جديدش

سلنا گومز خواننده 18 ساله در حال تبليغ براي جديدترين لباس هاي توليدي اش ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. مهدي می‌گوید:

    11111111

  2. مهدي می‌گوید:

    بيشتره وقتا مدل مو هاش اين شكليه زياد تغيير نمي ده.
    سپاس دانيل

  3. عسل جونی می‌گوید:

    نازه کفشاش خوشگله تو عکس اول طرفداراش چقد ضایعن

  4. sara2 می‌گوید:

    خیلی ناز و ملوسه

  5. ستاره می‌گوید:

    از تریپش خوشم می اد ولی انصافا صدای قشنگی نداره

  6. تازه وارد می‌گوید:

    من هر روز میام اینجا عکسا رو میبینم ولی نظر نمیدم دیدم بی انصافی من واقعا عاشق سلنا جونم همه جور دوست داشتنیه اینجا مثل همیشه عسل شده

  7. neda می‌گوید:

    سلنا خیلی نانازه .چهره معصوم و مهربونی داره .تیپش وهیکلش خیلی خوبه در کل دختر شیکیه .صداشم خوبه دوسش دارم

  8. pegah می‌گوید:

    خیلی خیلی ناز و بانمکه.

  9. soha می‌گوید:

    اصلا دوسش ندارم!
    تو عکس3 افتاضاحهههههههههههههههههه!

  10. mac می‌گوید:

    لباسش اینجا خوشگل از کتش خیلی خوشم اومد. صورتش خیلی نمکی. ممنون

  11. arash می‌گوید:

    سلنا عالی و بی نظیره
    من خیلی دوسش دارم صداش هم خیلی خوبه
    ولی این صورته عروسکی و زیباش آدمو جذب میکنه
    کتیم که تنشه خیلی قشنگه
    به نظر من تیپاش خوب تینیجرین
    کلا» عالیه

  12. arash می‌گوید:

    اون پسره تو عکس آخری
    احتمالا» میره روی اون s رو خلکوبی میکنه
    بیشتره fan ای دو آتیشه که اینکارو میکنن
    مد شده رو سر و صورت طرفدارا امضا بدنا
    بامزس

  13. Maneli می‌گوید:

    فيسش بانمكه ولي بينيش يه مقدار…

  14. love selena می‌گوید:

    الهی فداش بشم من …
    قربون اون صورت گرد توپولش ….
    قربون خنده هاش ….
    الهی من بگردم دور اون چشمای کوچولوی شیطونت ….
    جیییییگر من
    همه جوره عاششششقشتم …. عاشق اون لپ های آویزونت …. اون بینی گرد و قلمبت … اون خنده ای ملیحت…. اون تیپ منحصر به فردت
    ماه من …. عمرم …زندگیم

    .
    .
    می دونستید این کت و لباسی هم که الان پوشیده جزو طراحی های خودشه …. بس که عشقم خوش سلیقست ….
    نفسم ….
    شات هایی هم که برای خط تولیدش (dream out land ) گرفته فوق العاده قشنگن …. خیلی منحصر به فرد و رویایی … (ممنون میشم اگه توی سایت بزارین …)
    در ظمن کی گفته صداش بده … نسبت به سنش خیلی هم قشنگه …اگه از اول با فکر این که این آهنگ مزخرفه بهش گوش کنید معلومه که ازش خوشتون نمیاد ….اتفاقا صداش خیلی هم خوشگل و لطیفه … لطافت صداش رو میتونید تو آهنگ هایی مثل the way i loved you و ghost of you درک کنید
    یه دقیقه صبر کن ببینم دیگه عرضی نیست …… اها چرا یه دونه هست …:
    i looOoOooOooOoOOOOooOOOOoooOOooOooooOOoOoOOooOooOoOOoOve you selena

    دیگه عرضی نیست جز مرسی مرسی مرسی به اندازه ی تمام عشقم به سلنا !!!

    • arash می‌گوید:

      بابا نظرات مارو کشته
      خیلی خوب گفتی
      راستی آهنگ round & round عالیه
      یادم باشه اگه عکس جدید از بریتنی اومد منم مثله تو بترکونم

      • love selena می‌گوید:

        ممنون عزیز دلم
        آهنگ round and round که فوق العادست … معرکست …حرف نداره !!! ( من هی میگم خوش سلیقه ای به خاطر همین چیزاست !!)
        توی پست های بریتنی هم که تو همیشه میترکونی …. از این به بعد منم هستم !!!

  15. Robsten_Mahtab می‌گوید:

    میدوسمششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
    فرااااااااااااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
    عشقی سلنا.لوپوی خودمی

    • love selena می‌گوید:

      چی کار کردییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ولی ای ول خوشم اومد… خوش سلیقه زیاده !!!!!

  16. yasmine می‌گوید:

    love selena مي تونم ازت يه سوال بپرسم البته اگه دوست داري جواب بده
    چند سالته؟ البته من همونيم كه گفتم اما واتسون خيلي خيلي دوست دارم

    • love selena می‌گوید:

      عزیز دلم 14 سالمه …
      منم اما واتسون رو خیلی دوست دارم …
      از همون کوچیکیش با اون سن کمش عالی بازی می کرد و روز به روز بهتر، شیک تر و زیبا تر شد تا جایی که این همه عاشق پیشه برای خودش درست کرد …!!

  17. reihane می‌گوید:

    azash motenaferam alaki marof shode na khoshkele na sedaye khobi dare
    be nazare man demi az in sar tare hade aghal bazish khobe

    • نگار می‌گوید:

      مثل ماهییییییییییییییییی

      • arash می‌گوید:

        اه اه اگه کرکس هم به اندازه دمی آرایش کنه میشه قو
        سلنا رو با اون دمی که 100 کیو آرایش رو صورتشه مقایسه نکن
        دمی بدون آرایش مثله میمونه
        سلنا 10000000000000 برابر از اون دختر 18 ساله که مثله زنای 40 ساله آرایش می کنه بهتره
        دمی جدی جدی حال بهم زنه خیلی زیاد
        من که سگ سلنا و مایلی رو به1000000 تای دمی نمیدم
        حیفه مایلی جون که با این هیولا دوسته

    • shiMa می‌گوید:

      دمــی مگـه آدمـه؟ با اون دهـن گـشادش انگـار میخـواد آدمـو قـورت بده از سلنــا کـوچـیکـتره امـا جـای مامانشـه با اون صورت بَـزک کـرده ش … دمـی لیاقــتِ دوسـتی با سلنـا رو نداشت…

      • ami می‌گوید:

        mage hame chi ghiyafast?hala dahanesh goshade khodesh k goshad nakarde kheyliyam khoshgele darzemn selena bache nanast taghsire demiye nemitunest tahamolesh kone dige

    • ami می‌گوید:

      ghorbune adame chiz fahm

  18. فرشاد می‌گوید:

    اونور سلنا داره پولاشو ميشمره و لذتشو ميبره اينور هم شما داريد تو سروكله هم ميزنيد
    بابا از يه سلبريتي بت نسازيد به خدا اونقدر هم با مردم عادي تفاوتي ندارن ولي پولدارن ديگه كه ما نداريم

  19. نگار می‌گوید:

    ریحانه جون قربون نظرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  20. شمیم می‌گوید:

    کفشاش خوشگله،تیپشم بد نیست…واقعا سلنا رو با دمیِ بزک کرده مقایسه می کنین؟!!
    با اینکه مایلی رو از همه ی تینیجرا بیشتر دوست دارم و بیشتر خوشم میاد ازش اما دمی اصلا قابل مقایسه با سلنا نیست با آرایش 2 کیلویی هم به دل نمیشینه ولی سلنا فیس بانمکی داره!!!!

  21. yasmine می‌گوید:

    مي خواستم بگم خيلي باحالي البته منم همسن تو بودم كه از اما واتسون خوشم امد

  22. love selena می‌گوید:

    بچه های عزیز سایت من واقعا قصد بی احترامی به شما رو ندارم و اصلا قصد ندارم شما رو وادار کنم مثل من فکر کنید … فقط می خوام بگم قبل از کامنت دادن به بعضی چیز ها توجه کنید و همین طوری بدون فکر و قاعده نطر ندین …مثلا :
    شمایی که از بازی سلنا ایراد میگیرید میدونید که سلنا جایزه امی رو برده ؟؟؟؟… اصلا میدونید جایزه امی چیه ؟؟؟؟ با این حرف های بی منطقی که می زنید بعید نیست که حتی اسم جایزه امی هم نشنیده باشید !!! ولی برای اطلاعتون باید بگم که به اسکار تلوزیون معروفه !!! برای اطمینان از حرف های من کافیه به سایت های رسمی سلنا یا حتی همین google مراجعه کنید… توی خط اول صفحه ی ویکی پدیا سلنا به جایزه ارزشمند امی اشاره کرده!!!!چند سطر پایین تر هم لیست جوایز بی شمار سلنا چشمتون رو میگیره و فقط کافیه یه نگاه کوچیک بندازین تا متوجه بشین این دختر چه قدر عالیییییییییییه !!!!
    در مورد کسایی که به ظاهرش ایراد گرفتن باید بگم که سلنا توی لیست one hundred most beautiful مجله معروف people یکی از زیبا ترین خانم های هالیوودی بود و برای شات های این مجله عکس های بدون آرایشی گرفت که واقعا زیبایی و ملیح بودن چهره ی بی نقصش رو به نمایش گزاشت
    و برای کسایی که به صداش ایراد گرفتن همون لیست جایزه هاش توصیه میشود … به همراه میزان فروش آلبوم ها و سینگل هاش … هم چنین اگر صدای خوبی نداشت یکی از موفق ترین خواننده های حال حاظر هالیوود یعنی کیتی پری به اون پیشنهاد همکاری برای آهنگ rock god رو نمی داد !!!
    پس با این حساب سلنا یه دختر همه چی تمومه …. ولی من نمی خوام شما رو وادار کنم مثل من فکر کنید و سلیقه خودتون رو عوض کنید …. همه ی اینا رو گفتم که الان با یه دید باز تری به آهنگ های سلنا گوش بدین و عکس هاش رو بدون لج و لجبازی نگاه کنید و اون وقت واقعا بگین چه احساسی دارین نه این که فقط به خاطر این که کس دیگه ای رو دوست دارین حتی بدون این که عکس ها رو درست ببینین همین جوری الکی نظر بدین که :((اه حالم به هم خورد ..دختره ی چندش لوس فلانی خیلی ازش سر تر و خوش گل تره …. با این صداش که شبیه قور قور قورباغست !!!!!))
    واقعا خیلی هاتون این جوری نظر میدین ….!!!
    آها و یه نکته دیگه خواهشا مقیسه نکنیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید !!!!!!!!
    هر کس باید در سطح خودش سنجیده بشه و مقایسه کردن به هیچ وجه کار درستی نیست …. خواهش کردم مقایسه نکنید !!!
    مرسی

  23. mm می‌گوید:

    دوست دارمش هم خودشو هم کاراشو

  24. shima می‌گوید:

    چقدر و ساده و نازی تو خانوم خوشگله
    خیلی دوسش دارم قیافش یه ارامش خاصی به ادم میده
    واقعا قیافش ارامش بخش و قشنگه
    چقدرم اندامش خوبه
    ممنونم

پاسخی بگذارید

