عكسهاي تيلور سوئيفت در هفته مد در ميلان

فرستاده شده: سپتامبر 27, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Event, Fashion, Taylor Swift
برچسب‌ها:

عكسهاي تيلور سوئيفت در هفته مد در ميلان

تيلور سوئيفت در نمايشگاه محصولات بهار وتابستان 2011 Cavalii در هفته مد ميلان ديده ميشود

دیدگاه‌ها
  1. soha می‌گوید:

    11111111111111111111111

  2. soha می‌گوید:

    چه خوشمل شده اینجاااااااا!

  3. ناشناس می‌گوید:

    ازش متنفرم مغرور از خود راضی

  4. فرشاد می‌گوید:

    من خيلي دوسش دارم ولي اينجا مثل پيره زنا شده

  5. نگار می‌گوید:

    نگاه کن لباس پوشیدنشو انگار که قرون وسطاست

  6. عسل جونی می‌گوید:

    تیلور جون چقد ناز شده لباساش چکمش کیفش وای چقد ناز شده این چهره تیلور با این مدا مو با این رنگ چشما با این آرایش خیلی بهتره

  7. عسل جونی می‌گوید:

    مدا=مدل

  8. شمیم می‌گوید:

    وااااای خیلی ناز و دوست داشتنیه،بیشتر وقتا سفید می پوشه و خیلی هم بهــــش میاد…مثه عروسکِ!!!

  9. Maneli می‌گوید:

    خيلي نازه لباسشم بش مياد چون خوش هيكل وخوشگله!!

  10. سحر می‌گوید:

    تیپش قشنگه و بهش میاد اما دیگه داره تکراری میشه ! اکثر جاها با این سبک لباس میره !

  11. neda می‌گوید:

    تیپ ولباسش خو ودخترونه ست چهره با نمکی داره هیکلش 20 صداشم خوبه راستی چکمه وکیفشم خیلی خوشگله .مرسی

  12. ستاره می‌گوید:

    به نظر خیلی لوسه خودمتشکر می اد که باعث می شه دوسش نداشته باشم
    اما
    صورتش نازه و خوب تیپش هم انصافا بد نیست بهش می اد

  13. arash می‌گوید:

    تیلور خیلی زیبا شده من که دوسش دارم
    صداش خوبه
    قده بلند و زیبایی هم داره
    من که خیلی دوسش دارم
    لباسشم خیلی خوشگله

  14. ladan می‌گوید:

    اینم خیلی ناز و عروسکیه،مقایسه کنید با کیم و ریحانا.

  15. mm می‌گوید:

    دوستش دارم

  16. love selena می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم !!!
    خیلی متین و با وقار … در این حال جوون پسند و خوشگل !!!!
    خیلی ماااااهه
    این جا هم خیلی ناز شده …
    لباساشم بهش میاد !!!
    موهاشم خیلی دوست دارم …!!!
    چشماشم خیلی نازه ..!!

    مرسی . مرسی . مرسی

  17. shima می‌گوید:

    وای چه تیب باحال و قشنگی زده
    چقدر ملوسه
    صورتش گربه ای و نازه
    دوسش دارممممممممممممممم
    ممنونم

  18. sara2 می‌گوید:

    فوق العاده است هم خودش هم لباساش من عاشق این بلوز دامنم

  19. فرانک می‌گوید:

    chon cheshmhash abiye khoshrangiye in arayeshe meshki behesh miyad
    ama in blouse modele ziyad jalebi nadare

پاسخی بگذارید

