جديدترين عكسهاي ماريا كري و نيك كانن در نيويورك

فرستاده شده: اکتبر 9, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Mariah Carey
برچسب‌ها:,

جديدترين عكسهاي ماريا كري و نيك كانن در نيويورك

ماريا كري حامله به همراه شوهرش نيك كانن در شب تولد نيك در شهر نيويورك ديده ميشوند

دیدگاه‌ها
  1. نگار می‌گوید:

    ماریای من عزیز من همه کس من زندگی من همه ی وجود من چی بگه چه جوری بگم برات میمیرم عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

  2. sara می‌گوید:

    111111111

  3. نگار می‌گوید:

    اخه بمیرم براش شکمشو حاملگی بهش میاد

  4. دانيل می‌گوید:

    يه زماني عاشق آهنگ
    i cant live without you بودم

  5. نگار می‌گوید:

    لباسش چقدر خوشگله خیلی بهش میاد موهاش خیلی خوشرنگو خوش حالت شده صورتشم که مثل همیشه گوله ی نمکه قربون اون حنجرت برم عزیزم

  6. نگار می‌گوید:

    راستی کفشها و جورابشم قشنگهههههه

  7. bradley cooper می‌گوید:

    کله آهنگاشو با آهنگ touch my body عوض نمیکنم
    کلا» خواننده ی عالی و خیلی خوبی
    از بهترین های دنیای موزیکه
    لباسشم قشنگه

  8. نگار می‌گوید:

    ارش خیلی خوش سلیقه ای

  9. ava می‌گوید:

    به نظر من آلبوم music box و day dream بعد اوم هم butterfly به ترتيب از همه قشنگ تر بودن … براي من آهنگاي جديدترش اونقدي كه با قديمي ها ارتباط برقرار مي كردم نبود… در كل صداش فوق العادست … پوستشم خوش رنگه ، اميدوارم بچش بيشتر شبيه خودش بشه … هرچند شوهرشم بامزست ، آدم خوبي به نظر مياد .

    آهنگاي
    hero, without u, melt away,londg ago, always be my baby, fore ever , my all, honey , بينهايت قشنگن و من هم باهاشون يه عالمه خاطره دارم …

  10. نگار می‌گوید:

    مرسی از نظر زیبات اوا جان

  11. یاس می‌گوید:

    ماریا همینجوری هیکلش افتضاح بود حاملگی هم شده مزید بر علت

  12. نگار می‌گوید:

    نگاه کن ببین ماریا چه با مزست دلت میاد اینطوری حرف بزنی

    • یاس می‌گوید:

      طنین صداشو دوستدارم خیلی آرامش بخشه خیلی هم روینت میخونه اصلا» خارج نمیزنه اما فیسو در کل استایلشو دوست ندارم

  13. نگار می‌گوید:

    صورت خیلی با نمکی داره مخصوصا بینیش خیلی خوشگله استیلشم وقتی جونتر بود خیلی خیلی خوش هیکل بود الانم استیلش همونه فقط ی خورده چاق شده که مطمئنم به مرور زمان درست میشه

    • یاس می‌گوید:

      خدا کنه.ما ک بخیل نیستیم. اما فیسشو ب هیچ وجه نمیتونم دوست داشته باشم روی همین حساب فقط mp3هاشو گوش میدم

  14. نگار می‌گوید:

    ولی من فیسشو بسیار دوست دارم بامزست

  15. شمیم می‌گوید:

    ماشاءا… تمام نظرات این پست مالِ نگار جونه البته بهــــت حق میدم عاشقی دیگهD:
    هیکلش اصلا خوب نیست خیلی چاقِ!
    فیسش هم به دلم نمیشینه!
    حالا نگار جون نیای منو بکشیd:البته صداش قشــــنگه!

  16. نگار می‌گوید:

    نگاه کن شمیم ماریا حاملست فیسشم با مزست

    • شمیم می‌گوید:

      می دونم که حامله است قبل از حاملگیش هم چاق و بدهیکل بود!
      نظرتو محترمه اما نظر من این نیست عزیزم!

  17. یاس می‌گوید:

    نگارجون میشه کلا» ماریارو برام توصیف کنی-یعنی چی توش دیدی ک اینقد ازش خوشت میاد- خدا رو چ دیدی شاید منم ازش خوشم اومد!!!!!

  18. نگار می‌گوید:

    باشه من اولین باری که ماریا رو دیدم وعاشقش شدم کنسرت 1995 نیویورک بود که ماریا اون زمان باربی بود بسیار هم زیبا بود به جز اون کلیپ های breakdown fantasy و خیلی از کلیپ های مربوط به اون زمان یا حتی تاچ ما بادیه 2008 کنسرت 1995 دیدی؟

    • یاس می‌گوید:

      من اون زمان 4سالم بوده و زیادم دوست ندارم ب تاریخ تفعل بزنم مهم نیست آدما کجابودن مهم اینه ک الان کجان البته این نظ رمنه.ویدئوی تاچ مای بادی رو هم دوست ندارم.

    • یاس می‌گوید:

      زیاد مشخص نیستش توی این عکس اما معلومه ک لاغرتر بوده.اینکه قدیمیا رو نگاه نمیکنم وا3 اینه ک اون لباسا و سبکا واستایلا دیگه دمده شده و افراد ب نظر خیلی جواد میان

  19. نگار می‌گوید:

    خب اگه دیده باشی این حرفو نمیزنی حالا این دو عکسو ببین

  20. نگار می‌گوید:

    اون عکس مربوط به 1995 مشخصه که دمده شده من خواستم هیکلشو دیده باشی و اینکه خیلی ناز بوده بقیشم بعدا برات میذارم

  21. نگار می‌گوید:

    ماریا قد بلنده قد رو وزن تاثیر داره با خودت مقایسه نکن قد ووزنت چقدره؟

  22. سلمه می‌گوید:

    حالا كي به سلامتي ني ني به دنيا مياد؟

  23. نگار می‌گوید:

    سینه هاشو پروتز کرده من خودم خیلی این مدل سینرو دوست دارم

  24. نگار می‌گوید:

    من میمیرم برای پروتزه سینه خودم در اینده حتما این کارو میکنم

    • یاس می‌گوید:

      نه این کارو نکن خطر ابتلا ب سرطان سینه رو افزایش میده.کاریست بس خطرناک.من خودمالان 1ساله ک میخوام بینیموعمل کنم اما همه میگن بینیت خوبه این کارا مال عغده ایاس خطرش ناکه و ازاین جورحرفا کلیم میترسوننم القصه1سالهاک کشوندنم اما امسال عملش میکنم هرچندامامیماراضی نیست. اماتو هیچ وقت پرتز نکن.راستی قدوزنم رو میخواستی چکار حالا بگو بهم میخورن؟ ب نظرت چاقم یا لاغر؟قد 168 وزن47

  25. ava می‌گوید:

    واي چه كلكلي… چه خوبه هر كي نظرشو يه بار بذاره بره ديگه … اگرم از كسي خوشش نمياد يا نگه يا محترمانه و مودبانه بگه …به هر جهت تمام سلبريتي ها چيزي داشتن كه سلبريتي شدن …

    نگار جون تقصير خودته انقد هميشه براي همه نظر تند مي ذاري و ايراد مي گيري ، الان ببين از يكي كه دوستش داري ايراد مي گيرن چقدر ناراحت كننده ست … تازه بازم به نسبت نظر هاي تو كسي چيز بدي نگفته
    بعدم اينكه ياس جان اگه قدت 168 و بهت مي گن كوتاهي دارن دست ميندازن … مخصوصا با اين وزن يعني خيلي هم لاغري ، البته مطمئنم كه دختر خوش تيپ و خوبي هستي … از من ميشنوي دارو نخور خيلي خوبي …

  26. نگار می‌گوید:

    به هیچ وجه ناراحت نمیشم هر کسی ازاده برام مهم نیست هرچی میخوان بگن دوست داشتنه ما از اینجا به درده اونها نمیخوره

  27. نگار می‌گوید:

    راستی من بینیمو عمل کردم بعدشم عمل سینه خطر ابتلا به سرطان سینرو کاهش میده نه افزایش قد و وزنتم عالیه

    • یاس می‌گوید:

      خوش بحالت.در اونکه افزایش میده شک نکن.من دانشجوی پزشکیم البته ترم1 اما از یکی از استادام میپرسم بهت میگم.اینکار ب غدد شیری آسیب میرسونه ودر نتیجه 1سری واکنشها منجر ب سرطان سینه میشه

  28. ava می‌گوید:

    نمي دونم شايد شما ناراحت نشي ولي به نظر من كار جالبي نيست بدم اينكه مطمئنم انرژي مثبتت از همين جام به مارايا كري مي رسه … البته دعا مي كنم يه روز بري كنسرتش از نزديك بهش ابراز علاقه كني …

  29. bradley cooper می‌گوید:

    ماریا جون دوست داریم
    ماریا جون دوست داریم
    ماریا جون دوست داریم
    ماریا جون دوست داریم
    ماریا جون دوست داریم

  30. khaT می‌گوید:

    ايشون هم به ادامه رقابت بارداري در هاليود پرداختن و كم نياوردن…..
    تبريك ميگم بهشون.

  31. مهسا می‌گوید:

    یاس عزیز چه بده که همه دخترای اطرافت انقد بلندن!! چون من یه دختری مثل هیلاری داف و آوریل رو بیشتر قبول دارم چون دختر باید ظریف باشه نه لنگ دراز اون مرده که بهتره قد بلند باشه!!! محض اطلاعت هم بگم که دانش جراحی زیباییت خیلی بایینه و عقب! چون عمل زیبایی سینه نه تنها سرطان نمیاره بلکه خطرش رو کم هم میکنه که البته دلیل علمی داره که اینجا جاش نیس..و این خانم ماریا هم قیافش بانمکه ولی به نظرم چاقه همین دیگه انقد بحث نداره!!

  32. مهسا می‌گوید:

    من بعید میدونم شما دانشجوی بزشکی باشی چون من خودم سینم رو بیش دکتر کلانتر هرمزی عمل میکنم تا 1ماه دیگه و 2تا از دوستام الان 5-6 ساله که عمل کردن و 1کیشون یه بچه 2ساله داره!!!حالا خودت نمیتونی عمل کنی دیگه چرا کلا این کارو رد میکنی عزیزم؟؟!!!!!هههه

پاسخی بگذارید

