دانلود جديدترين موزيك ويدئوي مايلي سابرس به نام Who Owns My Heart

فرستاده شده: اکتبر 9, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Miley Cyrus, دانلود موزیک ویدئو
برچسب‌ها:

دانلود جديدترين موزيك ويدئوي مايلي سابرس به نام Who Owns My Heart

جدیدترین موزیک ویدئوی مایلی به اسم Who Owns My Heart از آلبوم اخیرش Can’t Be Tamed به تازگی منتشر و پخش شده است

به دليل وجود صحنه هايي در اين موزيك ويدئو كه متناسب با سن وي نيست ، خيلي ها عقيده دارند كه وي براي شهرت پاي در راهي گذاشته كه قبلا بريتني گذاشته بود

ولي وي  با رد اين تحليل ها عقيده دارد كه وي آزادي دختران را نشان داده و ميخواهد ثابت كند كه آنها نيز ميتوانند خودشان را نشان دهند

براي دانلود موزيك ويدئو اينجا كليك كنيد

دیدگاه‌ها
  1. sara74 می‌گوید:

    اه!باز این مایلی دهن گشاد با آهنگهای مسخره و لوسش!
    با این کاراش خجالتم نمیکشه!

  2. ava می‌گوید:

    11111111

  3. ava می‌گوید:

    چرا انقد اين بچه تند مي ره … من ازش خوشم مياد ولي نمي دونم چه عجله اي داره انقد زود قاطي آدم بزرگا شه …

  4. ava می‌گوید:

    نمي دونم چرا باباش كه يه جورايي همكارشه و تو كاراي هنريه جلوشو نمي گيره … هميشه هم ازش تعريف مي كنه و ميگه عاشقشه …

  5. sara74 می‌گوید:

    فک کنم میترسه از بقیه عقب بیوفته!واقعا جلفه!

  6. jigar bala می‌گوید:

    دختره ي مزخرف جلف از هيچ سلبي به اندازه ي اين فنچ جلف بيشتر بدم نمياد!!
    خيلي جوگير و جلفه مزخرف
    صداشم اصلاً دوس ندارم كلفت و خشن!!
    فقط به دليل جوگير بودنش و اين كه رفتاراش مناسب سنش نيست ازش بدم مياد
    يه كم از سلنا ياد نمي گيره!!
    دختر به اون خانومي و بانمكي
    البته نمي خوام اين دو تا رو از لحاظ خوانندگي مقايسه كنم چون خدايي سلنا صداش خيلي خوب نيس
    ولي از نظر اخلاقي اين كجا سلنا كجا!!
    قابل مقايسه نيستن!!
    از طرفداراي مايلي عذر ميخوام من نظر شخصيم اين بود!!
    مرسي

    • bradley cooper می‌گوید:

      ببخشید ولی اصلا» اینجا باهات موافق نیستم

    • Tara می‌گوید:

      ولی من کامممممملا باهات موافقم
      فقط دنبال راهیه واسه جلب توجه
      شما کدوم سلبو دیدین این جوری باشه هنوز حتی هنو ز18 سالشم نشده خودشو گیر آورده دختره
      باز بریتنی رو میگیم از اولش همین بود تازه سنشم خیلی بیشتر از مایلیه و یه نوجوون به سن قانونی نرسیده نیست….
      من نمیخوام بگم بقیه خیلی خوبن مثلا دمی و سلینا و تیلور سوییفت و …. ولی لااقل ازین کارا ندارن..یه کم استعداد دارن به خاطر پول و مشهوریت باباشون معروف نشدن….
      خجالت نمی کشه….خیر سرش بازیگر دیزنیه…رول مدل بچه هاس…براش واقعا متاسفم…

  7. yasmine می‌گوید:

    دختره خراب ازش متنفرم دختره ديونه با نظر sara74 كاملا موافقم

  8. a.s می‌گوید:

    بلاخره یه جا باید تغییر کنه دیگه …
    jigar bala اگه مایلی با سلنا قابل مقایسه نیست چرا مقایسه کردی…!!!
    اگه قرار باشه همشون شخصیتاشون یکی باشه که هممون باید یه نظرو کپی کنیم مطلب جدید که اومد هی paste کنیم … هی کپی کنیم … هی paste کنیم … هی کپی کنیم … هی paste کنیم …
    درسته …؟

    • Jigar Bala می‌گوید:

      درسته كه اگه با هم متفاوت نباشن مسخره و تكراري ميشه ولي بهتره كه اين تفاوتشون تفاوت درست و مثبت باشه نه جلف بازي و اداي زناي 30 ساله رو در آوردن!!
      در ضمن من مقايسه ي اخلاقي نكردم گفتم از نظر خوانندگي مايلي بهتره ولي از نظر اخلاقي سلنا خيلييييييييي بهتر از مايليه(البته به نظر من!!)
      اگه با دقت كامنتمو بخوني مي فهمي كه من از نظر اخلاقي اينا رو مقايسه نكردم گلم

  9. سحر می‌گوید:

    از قدیم گفتن خجالتم خوب چیزیه ! 🙂

  10. Maneli می‌گوید:

    ديگه شورشو درآورده!!جوگير جلف!!تا الان ناراحت بودم چرا ريانا اينطور شده!صد رحمت به اون!حد اقل وقتي هم سن اين بود اينكارا رو نميكرد!!!فقط ميخواد جلب توجه كنه براش متاسفم!!!!

  11. راحله می‌گوید:

    ازش متنفرم

  12. khaT می‌گوید:

    من كه مقصر اصلي رو اسپانسرش ميدونم.اوني كه اين ايده ها رو براش اجرا ميكنه و طراحي!
    ولي واقعاً زود شروع كرد….
    گناه داشت….
    ممنون از كليپ

  13. دیانا می‌گوید:

    خب عزیزان مگه چه ایرادی داره داره خوش میگذرونه دیگههههههههههه البته ازش بدم میاد

  14. لیدا می‌گوید:

    موزیک ویدیو خیلی بیخودی بود هیچ وقت هم نمی شه با بریتنی مقایسش کرد

  15. یاس می‌گوید:

    دیوانه

  16. farshad می‌گوید:

    به نظر من با اين كارا مثل بيريتني محبوبيتشو از دست ميده
    تازه تو زندگي شخصي هم به مشكل مي خوره

  17. Queen R می‌گوید:

    fuck that whore…

  18. bradley cooper می‌گوید:

    مایلی هم داره زیاده روی میکنه ها
    ولی اصلا» موافق نیستم که مثله بریتنی بیاین به آلبوم اول بریتنی
    baby one more time
    فکر کنیم کی اینجوری بود یا حتیopps….i did it again
    بریتنی از اینا خیلی خیلی خیلی سرتره قابل مقایسه نیست
    مایلی صداش قشنگه دوسش دارم ولی تازگیا……………….
    ولی سگه سگه سگه مایلی رو با دمی مقایسه نمیکنم
    دختره ی………………………. با 100000 تن آرایش خیلی زشته اه
    مایلی ازش بهتره و لی خب جدیدا» سلنا رو از مایلی بیشتر دوست دارم

  19. شمیم می‌گوید:

    درسته که مایلی داره زیاده روی می کنه و به قول بعضیا خودشو زود قاطی آدم بزرگا می کنه ولی حداقل یه صدا و استعدادی داره ولی اون دمی چی؟!!
    خواهشا این دوتا رو مقایسه نکنین با هـــــم !!
    من کاری به نظرات بقیه ندارم نظر شخصیِ من اینه که من به خاطر این که دوست داشتنیِ و استعداد خوبی داره هم تو بازیگری هم خوانندگی ازش خوشم میاد!
    حالا چون بعضیا به خاطر این کارا ازش متنفرن نظر خودشونه ولی هرکسی یه عیبی داره من که تمام عیباشو پذیرفتم و بازم عاشقشم!
    ممـــــــنون.

پاسخی بگذارید

