جديدترين عكسهاي پاريس هيلتون در حال خريد

فرستاده شده: اکتبر 10, 2010 توسط دانيل در Celebrities, Paris Hilton
برچسب‌ها:

جديدترين عكسهاي پاريس هيلتون در حال خريد

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گوید:

    1111111111111

    • aliemerdad می‌گوید:

      سگش خوشگلتر از خودشه…
      اینقد توسط bfهای مختلف مالونده شده حسابی همه جاش قلمبه شده…
      به قول یه سایت امریکایی معروف که ازش یه عکس کاملا لخت از بالاتنش همین یه ماه پیش گذاشته بود نوشته بود قبلا هیچی نداشت اما به لطف اقایون مختلف الان یه چیزایی داره…
      😀

  2. سعیده می‌گوید:

    پدرسوخته اينجا چه خوش تيپ شده . مييدونستيد هر لباسي رو فقط يه بار مي پوشه

  3. khaT می‌گوید:

    اينجا واقعا خوش تيپه.تيريپ اسب سواري….
    واسه ما حرومه واسه اونا كه حروم نيست بزا حالشو ببرن…..

  4. آرکا می‌گوید:

    عزیزم پاریس همهیشه خوش تیپه
    خیلی دوسش دارم

    شیک پوشو های کلاسه
    عینکش مثل عینک نیکول ریچیه

    همه چیزش عالیه
    مرسی

  5. سعیده می‌گوید:

    look at her nipples at pic no.3
    ohohhhhhhhhhhhhh

  6. آرکا می‌گوید:

    به نکته خوبی اشاره کردی سعیده جون
    پاریس اکثر مواقع نمیپوشه

    توبیشتر جاهام به خاطره این کارش مورد انتقاد قرار میگیره

  7. a.s می‌گوید:

    ازش خوشم میاد سر خوشه ، همه کارایی که دوست داره انجام میده ، به دیگرانم کاری نداره ، کلاسش تو خوردشه … تظاهر نیست …

  8. sara74 می‌گوید:

    من فک میکنم سگش خیلی خوشگل تر از خودشه!
    ولی خیلی خوش هیکل و خوش تیپه!

  9. bradley cooper می‌گوید:

    چه جالب کی حاضر شده پاریسو بغل کنه
    ا ا بخشید سگرو با پاریس اشتباه گرفتم شبیه همن
    (پاریس خیلی آدم خوبیه کاملا» باحیاس
    وجناتشو میشه تو فیلماش دید
    خیلی آدم محتاتیه اصلا» حاشیه نداره
    اصلا» دنبال خلاف نمیره)
    ببخشید من هر چی تایپ کردم بر عکس نوشته شد
    اصلا» متن عوض شده شما خودتون افعال معکوسش کنید
    در کل یک حیونه به تمام معناس
    اگه این قیافه رو نداشت چی کار میکرد
    البته من خودم تو یک مجله عکساشو دیدم که طی چند سال زش عکس گرفته شد بود
    انگار یک میمونو به یک خوک و بعد به یک غاز(حال ساده) تبیدیل کنن
    خدا پدر این دکترارو بیامرزه

  10. نازنین می‌گوید:

    من نمیدونم اخه این کجاش قشنگه این قد بزرگش میکنن

  11. آرکا می‌گوید:

    قشنگ نیست
    های کلاسه

    من کلکسیون عکساشو دارم از اون اولی که اومده رو بورس فیسش همین بوده
    تیپاش همیشه شیکه

    بات موافقم کلاس اساسی داره
    این روزا انواع پروتزا اومده دیگه نیازی به مالوندن نیس

  12. شمیم می‌گوید:

    عینکش خیلی مسخره است به صورت این نمیاد تیپشم خوبه ولی خیلی ازش بدم میاد!

  13. lasvegas می‌گوید:

    لس آنجلس بدون پاریس یعنی کابل!

  14. lasvegas می‌گوید:

    این رسمش نیستا رئیس خان

  15. مهسا می‌گوید:

    کل دنیا میگن این زشته ایرانیا میگن قشنگه!! اون آقایی که تو عصر حجر زندگی میکنه ببین الان هزار کوفت و زهرمار اومده که لازم نیس با مالوندن آقایون کسی جون بگیره!! البته در اینکه این خانم کاری جز مالونده شدن بلد نیس که شکی نی

پاسخی بگذارید

