جدیدترین عکسهای آوریل لاوین و دوست پسرش در مالیبو

فرستاده شده: اکتبر 10, 2010 توسط دانيل در Avril Lavigne, Celebrities
برچسب‌ها:

جدیدترین عکسهای آوریل لاوین و دوست پسرش در مالیبو

آوریل لاوین خواننده جوان آمریکایی که چند روز قبل 26 سالگی تولد خود را جشن گرفت به همراه دوست پسرش برادی جنر در مالیبو دیده میشود

دیدگاه‌ها
  1. aliemerdad می‌گوید:

    11111111111111

  2. رامین ش می‌گوید:

    1-اولا خواننده جوان کانادایی نه آمریکایی!
    2-این دوتا چرا همیشه اینقدر با فاصله راه می رن و دست هم و نمی گیرن!؟

  3. ava می‌گوید:

    22222222:)

  4. ava می‌گوید:

    mesenke 33333333 shayadam44444444

  5. سحر می‌گوید:

    دقت کنید همه عکسا یه شکلن !!!

  6. سعیده می‌گوید:

    فقط زاويه عكس ها فرق داره

  7. marya.b می‌گوید:

    lمستر رامین مگه حتما باید دست هم و بگیرن! اینا اینجوری دوست دارن!
    خانم چه سر به زیرن

  8. آرکا می‌گوید:

    تیپای اسپرتشو دوس دارم

  9. khaT می‌گوید:

    چي بگم.هيچي معلوم نيس كه!!!
    فيل و فنجونن!:D

  10. آرکا می‌گوید:

    آقای دنی امکان داره از Fearne Cotton و جی لو عکس بزاری

  11. mac می‌گوید:

    هر چی خودش ریزه میزه ی دوستش جبران میکنه

  12. bradley cooper می‌گوید:

    خیلی دوسش دارم
    خیلی خیلی نازه

  13. Tara می‌گوید:

    خااااااااااااااااک عااااااااااالممممممممم!! این دوس پسره اینه!!!!!!!!!!!!
    وای! من نمیدونستم!!! اه اه من اصلا از برودی خوشم نمیاد!….تو ده هیلز از بین دوستایی که پسر بودن فقط فرانکی خوب بود! با این که برودی خیلی جیگره….ولی من اصن ازش خوشم نمیومد….
    ولی آوریلو خییییییییییلی دوس دارم…
    وای خدا تریپش چقدر باحال و خوشگله خوش به حالش منم میخوام این طوری برم بیرون خدا آخه تا کی حسرت

  14. یاس می‌گوید:

    عشق منی آ آ دل میبری آ آ

    سازمنی و چنگ منی.ملودی آهنگ منی…

  15. یاس می‌گوید:

    بچه ها ب نظر شما سک30 ترین هنرپیشه مردایران چ کسی میتونه باشه؟
    نظراتون رو بگید تا من فرد انتخابی رو بهتون بگم.جالبه!

  16. ava می‌گوید:

    دوست پسرش فكر نكنم خيلي گنده باشه آخه تو همه عكسا يه پله از آوريل بالاتره به نظر خيلي گنده تر مياد.

  17. شمیم می‌گوید:

    آوریل خیلی دوست داشتنیه تیپاشم اسپرت و نازه!

  18. مهسا می‌گوید:

    یاس جون شما که دختر قدبلند دوس داشتی!!آوریل که قدش کوتاس! که البته به نظر من 100تا قدبلند رو میارزه

پاسخی بگذارید

